Kaupallinen tiedote: Otan Ahvenistolle mukaan kolme ylimääräistä varikkomattoa á 20 euroa (= nettohinta tukussa). Koko on 200x155 cm; leikkaamalla riittää siis kahdellekin pyörälle. Matto imee öljyt ja bensat, mutta ei vettä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei muuten pöllömpi idea. Ite oon kyllä koulutushommissa niin kiinni, etten paljon kerkee noitten melujuttujen kanssa puljaamaan.
Aina voi tulla paikalle ilman ennakkoon ostettua lippua, tälle keikalle näyttäisi olevan tilaakin. Viime kauden mukaisesti paikan päältä ostettu lippu kustantaa 60e/kuski.Kellään tietoa meneekö vakio KTM RC8 äänistä läpi? Voiko paikalle tulla ilmottautumatta?
Andy:Aina voi tulla paikalle ilman ennakkoon ostettua lippua, tälle keikalle näyttäisi olevan tilaakin. Viime kauden mukaisesti paikan päältä ostettu lippu kustantaa 60e/kuski.Kellään tietoa meneekö vakio KTM RC8 äänistä läpi? Voiko paikalle tulla ilmottautumatta?
//Andy
Tämä olisi erinomainen kehitysidea jos jossain vaiheessa olisi mahdollista toteuttaa, toinen pikailmoittautuminen 11-13 välillä. Itsellä ollut mielessä että jaksaisi paremmin keskittyäkin radalla ajamiseen, kun ei tarvitsisi keskellä yötä kiivetä pyörän selkään.Andy:Aina voi tulla paikalle ilman ennakkoon ostettua lippua, tälle keikalle näyttäisi olevan tilaakin. Viime kauden mukaisesti paikan päältä ostettu lippu kustantaa 60e/kuski.Kellään tietoa meneekö vakio KTM RC8 äänistä läpi? Voiko paikalle tulla ilmottautumatta?
//Andy
En halua änkyttää samaa asiaa, mutta minulla olisi ehdoitus..
Kun lippuja on myymättä jonkin verran, voitaisiin myyntiä kasvattaa lisämyynnillä ?
Pitämällä esim klo 11 uusi ilmoittautuminen, äänimittaus ja ohjaajakokous...
Jolloin porukkaa saapuisi lisää...Minä ainakin![]()
Tuu Keimolaan, kehä 3sta pitkin +200 km/t niin.. heräät, ei väsytä, ei palella ja sadetta et huomaaJos herään ajoissa, eikä väsytä enää, ei sada, ei ole liian kylmä, saan kamat päälleni, pyörän käyntiin, enkä kaadu ennen keimola huoltoasemaa. Lähden possujunan matkaan![]()
Jesh,Tämä olisi erinomainen kehitysidea jos jossain vaiheessa olisi mahdollista toteuttaa, toinen pikailmoittautuminen 11-13 välillä. Itsellä ollut mielessä että jaksaisi paremmin keskittyäkin radalla ajamiseen, kun ei tarvitsisi keskellä yötä kiivetä pyörän selkään.Andy:Aina voi tulla paikalle ilman ennakkoon ostettua lippua, tälle keikalle näyttäisi olevan tilaakin. Viime kauden mukaisesti paikan päältä ostettu lippu kustantaa 60e/kuski.Kellään tietoa meneekö vakio KTM RC8 äänistä läpi? Voiko paikalle tulla ilmottautumatta?
//Andy
En halua änkyttää samaa asiaa, mutta minulla olisi ehdoitus..
Kun lippuja on myymättä jonkin verran, voitaisiin myyntiä kasvattaa lisämyynnillä ?
Pitämällä esim klo 11 uusi ilmoittautuminen, äänimittaus ja ohjaajakokous...
Jolloin porukkaa saapuisi lisää...Minä ainakin![]()
![]()
edit. pikakokous, melunmittaus jonka yhteydessä nimi paperiin eli ilmottautuminen, voisiko mennä jopa vartissa pienelle porukalle? Vain ehdotus, elekää ampuko.![]()
edit2. näihin hommiin voisi hyvinkin löytyä vapaaehtoisia aktiiviratailijoista, voin esim. itsekin olla vapaaehtoinen mittaamaan mölyjä.
edit3. komppaan alla olevaa, jännittää miten italian ihme jaksaa startata kylmän yön jälkeen.![]()
Sadetakki nahkojen päälle. Toimii!Laita Tumppi tollanen tuultapitävä (tuulipuvun yms) takki siihen nahkapuvun päälle. Ei tuule niistä reijistä sitten läpi. Meikä käyttää joka kevät ja syksy sellasta. Saapi rauhassa pitää nahkapukua![]()
Jos antaisit nopean esittelyn ja ohjeistuksen aamusta kameran käyttöön olisin onnellinen! Saavun paikalle koko päiväksi ja jo aamusta koitan löytää sinut joten jos ei muuta niin nikkiäsi huutelemalla ympäriinsäViime kaudella Luna kuvaili ahkerasti kamerallani (EOS 350D, Sigma 28-200, 8G muistia, tupla akut, jalusta). Sama kuvaussetti kulkee mukana taas tänä vuonna ja saahan sitä lainata, kunhan lupaa kuvata ahkerasti ja koittaa olla rikkomatta. Lainasopimukseen kuuluu, että kuvaaja luovuttaa kuvien käyttöoikeudet ei kaupalliseen käyttöön (esim. .Org sivuilla) ja antaa luvan laittaa kuvat jakoon nettiin.
Hihasta vaan nykäseen varikolla!
Laitan kuvat jakoon Picasaan ratapäivän jälkeen. Viime vuoden kuvat olen siivonnut netistä pois, tallessa kuitenkin ovat.
Työkalujakin saa lainailla, kunhan palauttaa varmasti![]()
Täytyy ne teipata Anyway vaikka olisivat käännettyinä.Huomautuksena...
Mopot näyttelykuntoisina/vahattuina paikalle! Jos saatte peilit irti niin mieluiten niin, tumma teippi toiseks paras, taittaminen vaan äärimmäisessä hädässä, sattuu silmiin kuvissa...
Näin siis jos poseeraminen nyt yläänsä merkittee mitään.
![]()