Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama näytti käyneen täälläkin. Kirosin loppupäivästä kun uusi kypärähuppu tuntui kun olisi raastinraudan vetänyt päähän ja olin jo heittämässä sitä "kierrätykseen", mutta sitten tuli vilkaistua peiliin. Voi morjens! Ainoa valkoinen kohta naamassa on aurinkolasien rajaama alue, silmämunatkin sopivasti punoittaaJoo, ei ollu kypärähuppu tms mikä hiersi, aurinko oli poltellut poskipäitä, ja nyt ollaan sit inkkari.
Juu hyvin näytti kulkevan. Juuri kun luulin ajavani hyvin ja lujaa, niin kuului vain *wroooom* ja jätkä meni ohi ja kuningas katosi horisonttiinLoppua kohti alkoi ajoasentokin ehkä pikkuhiljaa hahmottumaan (kunnes kohta julkaistavat kuvat palauttaa taas maan pinnalle) ja ajaminen alkoi sitä mukaa tuntumaan jo pelottavan hauskalle.. Vikan setin skippaaminen oli varmaan ihan fiksu veto.![]()
Voi v***u! Enpä ollut tullut katsoneeksi peiliin... Mulla menee rusketusraja keskellä otsaaSama näytti käyneen täälläkin. Kirosin loppupäivästä kun uusi kypärähuppu tuntui kun olisi raastinraudan vetänyt päähän ja olin jo heittämässä sitä "kierrätykseen", mutta sitten tuli vilkaistua peiliin. Voi morjens! Ainoa valkoinen kohta naamassa on aurinkolasien rajaama alue, silmämunatkin sopivasti punoittaaJoo, ei ollu kypärähuppu tms mikä hiersi, aurinko oli poltellut poskipäitä, ja nyt ollaan sit inkkari.![]()
Jälleen kerran aivan mielettömän hienoja otoksiaKuvat löytyy ---> Kliks
KYLLÄ!!!!Kuvat löytyy ---> Kliks
Sivun alalaidassa on linkki "Imuroi kansio ZIP-tiedostona" jolla saa kerralla kaikki kuvat omalle koneelle.
Jos jostain kuvasta kaipaa alkuperäistä (15Mpix jpeg), niin laittakaa yv:tä tai s-postia ja kertokaa viestissä kuvien numerot jotka haluatte.