Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
LopettajaAamulla ennuste näytti sadetta hämeenlinnaan, joten päätin odottaa 12 alotusta. Siihen mennessä helsingissä olikin jo enään pilvistä ja ennuste lupaili just mahdollisia aurinkoisia pätkiä radallekkin. Selvää oli et matkalla vähintää tihkuttaa mut päätin lähtee vaihtokamojen kanssa.
Noh noin puolessa välissä tuli sitte vettä ihan reippaasti... Taisteluhalu hyytyi aika nopeasti ja luikin siitä takas himaan kuivumaan. Tosin kääntymisen jälkeen uudestaan sen pahan kuuron läpi![]()
Ehkä Alastarolla pääsis vihdoin![]()
Onko noilla radoilla mitään lämmittettyjä tiloja - siis mitään katosta kummempaa sateen varalle? Sähköpistoke?
Loppuen lopuksi onnistunut päivä, vaikka aamun vesisade söikin "vähän" miestä. Olikohan meidän kuuden pyörän paluuletka ennätys Tampereen sunnuntai kimppa-ajeluissa?![]()
Eikös siinä ois kannattanu harjotella ennemminkin splittausta?Kiitostapa kiitosta taas kaikille aktiiveille jotka saivat aikaiseksi jälleen kerran hauskan ratapäivän. Sää oli hieman jakomielitautista, mutta mukavastihan se päivä silti sujui.
Premille kiitos "vetoavusta" kotimatkalla, kehä I:llä sai sitten harjoitella vielä hidasajoa autojen välissä viimeiset 5 km kun Vallikallion tietyömaa oli hieman ruuhkauttanut liikennettä...
Mitäs se hidasajo autojen välissä sitten olis?Eikös siinä ois kannattanu harjotella ennemminkin splittausta?![]()
3 settiä pysty ainakin hitaassa ryhmässä ajaan kuivaa rataa pitkin, pari ensin päivällä, sitten viimeinenOli siel yhest vähä yli kahteen ihan jees keli, rata oli kuiva ja aurinko paisto. Itsehän olin juuri silloin lipullaPääsikö siellä ajamaan kuivalla tänään ollenkaan ?![]()
Mä olin kans matkalla katsomaan, miltä ratapäivät näyttävät, mutta Hyvinkään paikkeilla kohtasin sitten sen verran sankan sateen, että käännyin takaisin. Pohjoisen suuntaan kun näytti sen verran tummalta ja sateiselta.Noh noin puolessa välissä tuli sitte vettä ihan reippaasti... Taisteluhalu hyytyi aika nopeasti ja luikin siitä takas himaan kuivumaan. Tosin kääntymisen jälkeen uudestaan sen pahan kuuron läpi![]()