Sama lässynlässyn kuin edelliselle.Haluaisin vaihtaa hitaaseen jos joku haluaa koulutus ryhmään...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama lässynlässyn kuin edelliselle.Haluaisin vaihtaa hitaaseen jos joku haluaa koulutus ryhmään...![]()
markus luopui paikastaan ja mä sain sen, elikkäs olen tulossa hitaaseen... ja lipulle tulossa myös!Sama lässynlässyn kuin edelliselle.Haluaisin vaihtaa hitaaseen jos joku haluaa koulutus ryhmään...![]()
Kiitoksia!! Just maksettu.Poistin sinun keskiryhmän varauksen maksamattomana."Ryhmä on valitettavasti täynnä"
Haluaisin hitaaseen ajamaan.. hmm
Kuinka saada tiedän onko vapaa paikka?
Nyt on hitaassa tilaa, joten jos olet tulossa, ole hyvä ja ilmoittaudu uudelleen ja maksu heti liikenteeseen.
Nyt timppa ilmoittautumaan, koulutuksessa on tilaa.Liputtajia on toistaiseksi riittävästi mutta jos yllättävää tarvetta ilmenee niin pidetään sut mielessä.Hitaaseen tai koulutus ryhmään haluaisin, jos paikkoja tarjolla on
Mites saisi tiedon siitä että jääkö ilmoittautuneita pois ja tuleeko tilaaa ??
Liputtamaan voin kanssa tulla jos pääsen ajamaan !
Kuten myösIlmoittauduttu ja maksettu koulutusporukkaan.
Jahas, selvishän miks mut on heivattu huitsin nevadaan...toki kysyäkin ois voinut...no, ei mua ois yhtään huvittanutkaan...tai siis näinhän on helppo itselleen uskotella...Maksamattomat siivottu ilmoittautuneista pois NYT!
Tsekattu on. Ajoaika sunnuntaina siis 9-18Ratavastaavat voisi tsekata päättymisajan, näkyy olevan kahta tietoa ekassa viestissä.
Laitettu...Mää voisin myydä hitaan ryhmän paikkani.
pistä siis privaa jos kiinnostaa.
Maksu tulee olla suoritettuna 2 viikkoa ennen tapahtumaa. Jos näin ei ole, lentää ilmoittautuminen bittiavaruuteen.Kappas, Juhannuksen aikana oli meikäkin siivottu näistä kekkereistä pois![]()
Edit:
Jahas, selvishän miks mut on heivattu huitsin nevadaan...toki kysyäkin ois voinut...no, ei mua ois yhtään huvittanutkaan...tai siis näinhän on helppo itselleen uskotella...Maksamattomat siivottu ilmoittautuneista pois NYT!
Moikka,Scandinavian openit onkin Alastarossa samaan aikaan. Ja sinne meen mieluusti katsomaan
. Eli luovuttaisin ratapaikkani keskiryhmässä jollekulle halukkaalle. Ei ole vielä maksettu paikkaa...![]()
Oma vikanihan se kai oli, kun en jo heti about 2 kk sitten ilmoittautumiseni yhteydessä hoitanut maksuakin pois...aattelin kuitenkin et sit lähempänä hoidan, vaan sit olikin jo Alppireissua, duunimatkaa jne, etteipä tullut mahista sitä hoitaa.Maksu tulee olla suoritettuna 2 viikkoa ennen tapahtumaa. Jos näin ei ole, lentää ilmoittautuminen bittiavaruuteen.
Keneltäkään emme lähde henk.koht. kyselemään mahtaisiko kiinnostaa ajamaan tulo vai ei, jokainen huolehtii maksunsa ajoissa jos haluaa paikkansa varmistaa.
Pahoittelen jos pahoitin mielesi.
Ninza ehti valitettavasti ensin...Moikka,Scandinavian openit onkin Alastarossa samaan aikaan. Ja sinne meen mieluusti katsomaan
. Eli luovuttaisin ratapaikkani keskiryhmässä jollekulle halukkaalle. Ei ole vielä maksettu paikkaa...![]()
Voisinko saada sun paikkas sieltä keskinopeesta?
-TSR-