Tai pyyhkimäänKiitoksia minultakin kaikille osallistujille, oli pikkasen vilposta aamulla, (kiinni olevalle)portille kun pääsi, tuli hytistyä siinä jonkun verranJMH onneksi ei tarvinu tulla vessaan asti repimää viimisiäki housuja pois![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tai pyyhkimäänKiitoksia minultakin kaikille osallistujille, oli pikkasen vilposta aamulla, (kiinni olevalle)portille kun pääsi, tuli hytistyä siinä jonkun verranJMH onneksi ei tarvinu tulla vessaan asti repimää viimisiäki housuja pois![]()
![]()
Ajoitko Reisi mitä aikoja noilla videoillasi? Mihin kamera oli kiinnitetty?
Kamera oli kiinni vaan teipillä umpion yläreunassa. Teippiä taisi kylläkin kulua kolme metriä yhteensä, mutta ainakin pysyiAjoitko Reisi mitä aikoja noilla videoillasi? Mihin kamera oli kiinnitetty?
Kiitos videosta! Mutta ohhoh, onpa hyvän näköistä omaani verrattuna. Miten sait kameran noin tärinättömäksi ja tuulen suhinat pois? Mulla oli kamera pyörän nokassa, lampun alapuolella, laitoin rätin pehmusteeksi alle, mutta ei auta tarpeeksi.
Juu, tää nyt oli vaan huuli, huvikseen se minäkin ajan ja kivaa on.Jarskalle kommenttina-kyllähän te menette todella heittämällä ohi busasta mutkissa, mutta minä ajelen vain omaksi huvikseni enkä ole edes kertaakaan kellottanut, miten pitkääään se viipyy kierroksella!![]()
Ville ainakin käskyttää busaa suhteellisen huolellaJuu, tää nyt oli vaan huuli, huvikseen se minäkin ajan ja kivaa on.Jarskalle kommenttina-kyllähän te menette todella heittämällä ohi busasta mutkissa, mutta minä ajelen vain omaksi huvikseni enkä ole edes kertaakaan kellottanut, miten pitkääään se viipyy kierroksella!![]()
![]()
Mut oikeesti näin Busaakin vietävän melkosen kovaa radalla, taipuu kait se melkeen mikä tahansa pyörä kun käsketään.![]()
Kyllähän se kulkee radalla kohtalaisesti, katteet vaan estää kovemman vauhdin mutkissa, suorilla ei oo ongelmaa pärjätäVille ainakin käskyttää busaa suhteellisen huolellaJuu, tää nyt oli vaan huuli, huvikseen se minäkin ajan ja kivaa on.Jarskalle kommenttina-kyllähän te menette todella heittämällä ohi busasta mutkissa, mutta minä ajelen vain omaksi huvikseni enkä ole edes kertaakaan kellottanut, miten pitkääään se viipyy kierroksella!![]()
![]()
Mut oikeesti näin Busaakin vietävän melkosen kovaa radalla, taipuu kait se melkeen mikä tahansa pyörä kun käsketään.![]()
![]()