• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivä Ahvenisto 25.9.2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juutana
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Päivitelty liputusvuoroja. Sunnuntaina syötetään
062802moto_prv.gif

Ellei nyt elämää pienempiä sattumuksia tule esteeksi, lupaan ottaa kunnon kuvauskävelyn/kyydityksen ajamisen ohella.

Peskää mopot ja opetelkaa mahdollisuuksien rajoissa ottamaan peilit irti. Jos nyt sattuis niin, että joku kuva mun puolesta jopa onnistuis...

thumbs-up.gif

Mitenkähän se mahtaa käydä Devilin killereillä-viimeksi oli jo aika tiukkaa, mutta paikalla ollaan heti aamusta kävi miten kävi.
biggrin.gif

Varmistetaas nyt vielä, kun näyttää olevan vähän ristiriitaista tietoa siitä, monelta jälkimmäinen ajajakokous alkaa. Avauspostissa sanotaan, että "ajajakokoukset pidetään puoli tuntia ennen ajoajan alkua ja kaksi tuntia ajoajan alkamisen jälkeen." Nähdäkseni tuo tarkoittaa klo 11. Kelju sanoo myöhemmin, että "Toinen ajajakokous on Klo 12.00". Kumpi tieto pitää paikkaansa?

Varmistetaas nyt vielä, kun näyttää olevan vähän ristiriitaista tietoa siitä, monelta jälkimmäinen ajajakokous alkaa. Avauspostissa sanotaan, että "ajajakokoukset pidetään puoli tuntia ennen ajoajan alkua ja kaksi tuntia ajoajan alkamisen jälkeen." Nähdäkseni tuo tarkoittaa klo 11. Kelju sanoo myöhemmin, että "Toinen ajajakokous on Klo 12.00". Kumpi tieto pitää paikkaansa?
Sori Mun moka Eli: Toinen ajajakokous Klo.11.00

Sori Mun moka Eli: Toinen ajajakokous Klo.11.00
Tähdätään sitten siihen. Aamukaste pitää kuitenkin suolenkin märkän puolille päiville, vai pitäiskö
nixweiss.gif

Elämä on uhkapeliä.

Näyttäis puskevan nättiä mutta viileetä retkeä. Viluttaa jo nyt ajatus sunnuntain kotimatkasta...
smile_org.gif

Mulla on k7 kilokikseri jossa yorhi japanin täysränni katkastulla pöntöllä. Killeriin hitsasin 5cm lisäpätkän ja löin sitä viä jonkun verran littiin. 94db se on nyt ollu...

Öö, pystyiskö joku auttamaan tohon melumittaukseen Helsingissä? Kun ei viittis Ahvenistolle asti mennä kokeilemaan onneaan...

No kun mulla olis nyt alla ei-vakio-putkilla oleva gixxeri...
Ei mene kyllä ilman killeriä läpi, joten jotain pitää keksiä tai sitten laitat siihen vakioputken kiinni sunnuntaiksi.
062802moto_prv.gif

Viimeksi tais olla pari kuskiä ketkä ei viriputkella ilman killeriä päässy ajaa.
K7 Yoshin slipareilla menee meluista läpi ainakin. Tosin aika isoja eroja noiden putkien välillä on metelissä.

Back