Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
...ja ei sitten tarvitse tulla, kun ei tuota putkea saatu tarpeeksi hiljaiseksi. Toivottavasti saatte kauniin aurinkoisen ratapäivänJos saan killerin modattua, että pääseen meluista läpi ja sää näyttää hyvälle, niin pääsisi korkkaamaan Ahveniston tältä kaudella. Mikäs sen hienompi kauden lopetus![]()
Sori Mun moka Eli: Toinen ajajakokous Klo.11.00Varmistetaas nyt vielä, kun näyttää olevan vähän ristiriitaista tietoa siitä, monelta jälkimmäinen ajajakokous alkaa. Avauspostissa sanotaan, että "ajajakokoukset pidetään puoli tuntia ennen ajoajan alkua ja kaksi tuntia ajoajan alkamisen jälkeen." Nähdäkseni tuo tarkoittaa klo 11. Kelju sanoo myöhemmin, että "Toinen ajajakokous on Klo 12.00". Kumpi tieto pitää paikkaansa?
Tähdätään sitten siihen. Aamukaste pitää kuitenkin suolenkin märkän puolille päiville, vai pitäisköSori Mun moka Eli: Toinen ajajakokous Klo.11.00Varmistetaas nyt vielä, kun näyttää olevan vähän ristiriitaista tietoa siitä, monelta jälkimmäinen ajajakokous alkaa. Avauspostissa sanotaan, että "ajajakokoukset pidetään puoli tuntia ennen ajoajan alkua ja kaksi tuntia ajoajan alkamisen jälkeen." Nähdäkseni tuo tarkoittaa klo 11. Kelju sanoo myöhemmin, että "Toinen ajajakokous on Klo 12.00". Kumpi tieto pitää paikkaansa?
Ripuli pitää takamuksen lisäksi suolenkin märkänä.Aamukaste pitää kuitenkin suolenkin märkän puolille päiville, vai pitäiskö![]()
Elämä on uhkapeliä.
Siis annetaan? Jos toi tarkottaa sitä mitä siinä lukee ni mulle kelpaa.Annetaan jäsenhintainen lippu hitaaseen, ei mee mopo db-rajoista läpi.
AnnettuAnnetaan jäsenhintainen lippu hitaaseen, ei mee mopo db-rajoista läpi.
kyllä ne ducatin vakiorännit menee läpi.Öö, pystyiskö joku auttamaan tohon melumittaukseen Helsingissä? Kun ei viittis Ahvenistolle asti mennä kokeilemaan onneaan...
Stormilta se parikytsenttinen tarvike killeri,villaa ympäristö täyteen ja kiinni.Mulla hiljeni K4 yoshamuran U.S.A aivan laillisen kuuloiseksi,en tosin oo mitannu,tuomio tulee sit AhvenistollaNo kun mulla olis nyt alla ei-vakio-putkilla oleva gixxeri...
Ei mene kyllä ilman killeriä läpi, joten jotain pitää keksiä tai sitten laitat siihen vakioputken kiinni sunnuntaiksi.No kun mulla olis nyt alla ei-vakio-putkilla oleva gixxeri...
K7 Yoshin slipareilla menee meluista läpi ainakin. Tosin aika isoja eroja noiden putkien välillä on metelissä.Ei mene kyllä ilman killeriä läpi, joten jotain pitää keksiä tai sitten laitat siihen vakioputken kiinni sunnuntaiksi.No kun mulla olis nyt alla ei-vakio-putkilla oleva gixxeri...![]()
Viimeksi tais olla pari kuskiä ketkä ei viriputkella ilman killeriä päässy ajaa.