• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivä Ahvenisto 25.9.2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juutana
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Juutana

YCC #666
MotOrg ry jäsen
Moderaattori
Ahvenisto Su 25.9.2011 klo 9-18

Ilmoittautuminen alkaa tuntia ennen ajoajan alkua ja ajajakokoukset pidetään puoli tuntia ennen ajoajan alkua ja kaksi tuntia ajoajan alkamisen jälkeen. Ajajakokous on kaikille pakollinen kaikkina päivinä eikä siitä myöhästyneet pääse ajamaan ennen kun siihen on osallistunut.

Voit osallistua järjestettävään koulutukseen (Ajotaito II) ostamalla lippusi koulutusryhmään.

Liput Verkkokaupasta ja rata-ajon säännöt löytyvät TÄÄLTÄ.

Portti          Lippu1          Lippu2
'9-11     Reisi            Brobike    Jipsu 69
'11-13   Muukka        Lagit        Akiva
'13-15   Kuulapää      Deadhil     Jouni ST4
'15-17       -F-      J_alli        Laatite
`17-18     RWB     kawasakikz900   Reniemi

Varalla Heeppa

Edit: Liputusvuorot

Annetaan uuteen kotiin Ahvenisto 25.9.2011, Liputusvuoro;hidas ryhmä.

Ensinnäkin mopot menee talliin, toiseksi olkapää on romuna, kolmanneksi...eihän noilla mun mopojen äänillä tarvi Ahvenistolle mennä ajelemaan. Tuli vasta mieleen.
biggrin.gif

Nooh, jos ei kellekään kelpaa niin ajellaan liputtamaan vuoro sitten ja katsellaan muiden ajelua.

Tiedustelut privana kiitos.

Heipähei

Onkos asiaa osallistua tähän ratapäivään, jos ei aiemmin ole ollut radalla?

On. Tottakai. noin 10 paikkaa näyttää kauppa koulutukselle ja hitaalle. Noista kai suositellen koulutus mieluummin.

Koulutusryhmä on juuri oikea paikka ensimmäistä kertaa radalle tulevalle. Ahveniston tapauksessa kannattaa ottaa huomioon radalla voimassa oleva 95 db melurajoitus ja miettiä meneekö se oma pyörä siitä läpi ennen lipun ostamista.

Juu, tuon melurajan tiedänkin. Täytyy töissä mittaa se meteli, kun siellä on mittari. Mitkäs oli tarkat mittausspeksit? Että osaa sitten mitata oikein.

Pyöränä mulla on Fz1n jossa Akran slipari. Täytyy vaik sit modata tota killeriä jos ei muuten ole tarpeeks hiljanen...
idea3.gif
Onko jollain muulla kyseinen fillari menny mittauksesta läpi?
nixweiss.gif

Juu, tuon melurajan tiedänkin. Täytyy töissä mittaa se meteli, kun siellä on mittari. Mitkäs oli tarkat mittausspeksit? Että osaa sitten mitata oikein.

Pyöränä mulla on Fz1n jossa Akran slipari. Täytyy vaik sit modata tota killeriä jos ei muuten ole tarpeeks hiljanen...  
idea3.gif
Onko jollain muulla kyseinen fillari menny mittauksesta läpi?  
nixweiss.gif
Mulla FZ1-S ja vakioputkella muistaakseni 93db,tiukoille menee jos pitää kovempaa ääntä kuin vakioputki.

Mites se ny menikään, jos ei aivan aamulla kerinnyt paikalle. Onko toinen "ajajakokous", ilmoittautuminen ja melumittaus puolen päivän nurkilla, vai pitääkö unohtaa koko juttu, jos ei aamulla pääse?

Annetaan uuteen kotiin Ahvenisto 25.9.2011, Liputusvuoro;hidas ryhmä.

Ensinnäkin mopot menee talliin, toiseksi olkapää on romuna, kolmanneksi...eihän noilla mun mopojen äänillä tarvi Ahvenistolle mennä ajelemaan. Tuli vasta mieleen.  
biggrin.gif

Nooh, jos ei kellekään kelpaa niin ajellaan liputtamaan vuoro sitten ja katsellaan muiden ajelua.

Tiedustelut privana kiitos.
Tää on vielä tarjolla jos jollakin kelpaa.

edit: tämä meni jo

Näyttää pahasti sille, että ratakauden päätös ajetaan sunnuntaina auringonpaisteessa ja kuivalla, koko päivä. Kaikissa ryhmissä näkyy olevan kymmenkunta paikkaa vapaana.

Jahas. Näyttää siltä, että pyörä jää talliin ja eksyn paikalle autolla hoitamaan velvollisuudet. Voi tietysti olla, että mieli muuttuu viime tipassa, mutta todennäköisemmin ei. Eli jos ny jotakin sattuu kiinnostaan, niin liputus tarjolla ja ajo olis keskinopeassa. Nyt en muista mikä käytäntö on, mutta ehkä sitä ajoryhmää saa tarvittaessa muutettua.

E: Asia ratkesi sillä, että nimimerkki F. tulee hoitaan meikäläisen liputuksen ja kurvailemaan Ahvenistolle ja meikäläinen pistää pyörän pakettiin ja talveksi säilöön. Setä sininen kun vähän kevensi kukkaron ajohaluja niin parempi suosiolla luovuttaa
biggrin.gif

Tarjolla mun lippuvuoro 17-18 (hidas ryhmä). On mun ajot tältä kaudelta jo ajettu.

muoks. tämon mänt! Hauskaa aurinkoista ratapäivää kaikille ;)

Sviddu... väki vähenee ja pidot paranee. Nyt pitää tosissaan miettiä, kuinka paikalle pääsis jo aamusta, jos sääennuste pysyy noin hyvänä.

Jos saan killerin modattua, että pääseen meluista läpi ja sää näyttää hyvälle, niin pääsisi korkkaamaan Ahveniston tältä kaudella. Mikäs sen hienompi kauden lopetus
smile_org.gif

Back