Kyllä siinä oli täys rähinä päälläEi seittan ku on hitaan näköstä toi meiän meno. Olihan toi joku lämmittelykierros tms?Tuli itekin otettua yksi pätkä videota rataa kiertäessä. Kokoa pätkällä on ~40 megan verran: - kliks -![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä siinä oli täys rähinä päälläEi seittan ku on hitaan näköstä toi meiän meno. Olihan toi joku lämmittelykierros tms?Tuli itekin otettua yksi pätkä videota rataa kiertäessä. Kokoa pätkällä on ~40 megan verran: - kliks -![]()
Kyllä siinä oli täys rähinä päälläEi seittan ku on hitaan näköstä toi meiän meno. Olihan toi joku lämmittelykierros tms?Tuli itekin otettua yksi pätkä videota rataa kiertäessä. Kokoa pätkällä on ~40 megan verran: - kliks -
.![]()
Morovaan!Ajo oli mielestäni siistiä tällä kertaa ja oli ihan mukavaa vaihtelua itsellekin ajella liivit päällä hitaan ryhmän joukossa. Sielläkin nopeuserot alkoivat näkyä erityisesti iltapäivällä ja parikin kuljettajaa olisi sopinut jo keskiryhmään.
Ke-to sitten taas motoparkissa.
//Andy
Ei kaikkea voi mitenkään nähdä. Mun mielestä hyvä nyrkkisääntö on että jos ohitat huomattavasti enemmän kuin tulet ohitetuksi kannattaa vaihtaa ryhmää.Tästä viimesetistä(19.07.08) sen verran että jos keltaliivinen on sitämieltä, et pitäisi vaihtaa toiseen ryhmään niin antakaa suoraan palautetta kuskille!
Mulla on premier sustakin pätkä muistikortilla. Katotaan jos tänään sais täältä duunista käsin pudoteltua noita lisää..Kyllä siinä oli täys rähinä päälläEi seittan ku on hitaan näköstä toi meiän meno. Olihan toi joku lämmittelykierros tms?Tuli itekin otettua yksi pätkä videota rataa kiertäessä. Kokoa pätkällä on ~40 megan verran: - kliks -
.![]()
![]()
![]()
Eiköhän se sulla kuitenkin oo jotakuinkin sinnepäin.Kiitos näistä. Hyvin tosiaan näkee että se pää ei edelleenkään ole sielläpäinkään missä pitäisi, vaikka yritin mukamas juuri siihen kiinnittää huomiota. On se saamari kun ei oma pää suostu itseään uskomaan...
Älä välitä karifi et ole ainoa itsekkin olin kaula pystyssä kuin hanhiNäköjään ei pysty keskittyyn kuin yhteen asiaan kerrallaan: kun tarkkailee linjoja ni asento menee perseelleen, kirjaimellisesti.
Mulla meni myös pirellin superbike sc2:nen, mutta alustaani en ollut muuttanut supercorsien jälkeen jotka kuluivat aikaisemmin ok.Harmi vaan, että onnistuin jälleen jo kolmanteen settiin mennessä pilaamaan renkaan. Osasyykin siihen selvisi, takapään ulostulovaimennus oli käytännössä täysin kiinni. Sitä kun avasin, niin selkeästi kului rengas vähemmän.. mutta ei se enää auttanut siinä vaiheessa, kun rengas oli jo pjaskana..
Joo, iltapäivästä asia kävi mielessä parin kuskin osalta, mutta en vaan ehtinyt ottaa asiaa heidän kanssaan puheeksi muiden kiiruiden vuoksi. Mitäs piti yrittää ehtiä häärätä joka paikassaTästä viimesetistä(19.07.08) sen verran että jos keltaliivinen on sitämieltä, et pitäisi vaihtaa toiseen ryhmään niin antakaa suoraan palautetta kuskille! Itsekkin olen miettinyt toista(keski) ryhmää mutta kun ei ole varma onko valmis, eikä meikäläinen ainakaan saa vielä polvipalaa asfalttiin.
Kiitos myös mACE:lle 07.07.08 kun et päässyt ajamaan jolloin sain vuorosi joten .... KIITOS![]()
Kiitos tästä nöyryytyksestäKyllä siinä oli täys rähinä päälläEi seittan ku on hitaan näköstä toi meiän meno. Olihan toi joku lämmittelykierros tms?Tuli itekin otettua yksi pätkä videota rataa kiertäessä. Kokoa pätkällä on ~40 megan verran: - kliks -
.![]()
Exhibit AEiköhän se sulla kuitenkin oo jotakuinkin sinnepäin.Kiitos näistä. Hyvin tosiaan näkee että se pää ei edelleenkään ole sielläpäinkään missä pitäisi, vaikka yritin mukamas juuri siihen kiinnittää huomiota. On se saamari kun ei oma pää suostu itseään uskomaan...
Ei toi ny oikeen.
Koitapa myös avata niitä clipareja, eli leveempi ote. Tuosta tokasta kuvasta näkee että sä et pääse tuota edemmäs kun kädet on kyljissä kiinni. Tuo on auttanut mulla. Saa sen ulomman käden lähes suoraksi mutkissa.. Eli pitäis vissiin laskea vähän klipareja, ja nostaa jalkatapit ylemmäs ja taaemmas.
Tai jopa korottaa pyörän perää (keulan lasku ei oikein onnaa, ku ylimäärästä maavaraa ei juuri oo nykyäänkään).
Joo laita ihmeessä, jos löytyyMulla on premier sustakin pätkä muistikortilla. Katotaan jos tänään sais täältä duunista käsin pudoteltua noita lisää..Kyllä siinä oli täys rähinä päälläEi seittan ku on hitaan näköstä toi meiän meno. Olihan toi joku lämmittelykierros tms?Tuli itekin otettua yksi pätkä videota rataa kiertäessä. Kokoa pätkällä on ~40 megan verran: - kliks -
.![]()
![]()
![]()
Pitäis vain osata pakkailla noita ensin. Eilen puristelin niiitä jollain ilmaiskonvertterilla ja muuten hyvä, mutta nopeus ei oikein pysynyt oikeana. Videon mukaan keskimääräinen kierrosaika jäi alle minuuttiin ja äänet tuli vuoden perässä.. Siinä oli menemisen meininkiä..![]()
Kolmospätkässä ^^ tossa yläpuolella ohitin mielestäni sut karin kanssa jossain 1.42 kohdalla.. Kohta tulee pidempi sessio kun kuvailin perässä. video 6Joo laita ihmeessä, jos löytyy![]()
Katoppa tosiaan. Näkyy itse asiassa siitä ekasta kuvasta jopa vielä selvemmin, niin fiksaantunu kattelemaan omaa tekemistään siitä yhdestä ja samasta vinkkelistä etten totakaan oo ennen tajunnut. Kiitti.Koitapa myös avata niitä clipareja, eli leveempi ote. Tuosta tokasta kuvasta näkee että sä et pääse tuota edemmäs kun kädet on kyljissä kiinni. Tuo on auttanut mulla. Saa sen ulomman käden lähes suoraksi mutkissa.