• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivä Ahvenisto 19.5.2008, klo 9-20

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jens
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Suuri kiitos kaikille. Mukavaa oli, niin kuin aina radalla
biggrin.gif

Paikat on jumissa ja niin pitääkin, silloin tietää ajaneensa.
062802moto_prv.gif

Ratapoikuus meni eikä sattunut edes yhtään, Suur kiitos ja
bowdown.gif
ammattitaitoisille kouluttajille sekä muille mukana hääränneille Orgilaisille.

Pikku näpäytyksen tuo itsetunto kyllä sai, kun eihän ne mutkat taittuneetkaan ihan samaan tapaan kun konkareilla
sport05.gif
toivottavasti cosmo maltoit ajella viimeset setit ja kotia asti pystyssä
cool.gif
Pystyssä pysyttiin loppuun asti
biggrin.gif
viimeisen setin katselin aidan takaa, kun rupes taittumaan vähän liiankin mukavasti, niin ajattelin ottaa pehmeän lopun ennen kotiin lähtöä
Ruuvaan Devilit kiinni viikolla niin käydään vloppuna maaseutuajelulla, jos vaan olet saanut pyöräsi kondikseen

Kiitokset vielä koulutustovereille mukavasta päivästä
062802jumpie_prv.gif
toivottavasti radalla näkyy ja kuuluu...

Kiva oli kokeilla uutta pyörää ensikertaa radalla. Oli se vaan mahtava laite
smile_org.gif
! Radalla tutustuu pyörään ihan eri tavalla ja saa paljon paremmin tuntumaan ominaisuuksiin
thumbs-up.gif
.
062802moto_prv.gif

Tippuihan ne desibelit kun oikein yrittää
062802jumpie_prv.gif

Pääsin siis kansanne ajelemaan ja todella kivaa oli.

Päivän korkeimmat desibelit aamulla 101 ja neljältä jo 95db.

Kiitos kolmesta mittauksesta
bowdown.gif

Minäkin kiitän järjestäjiä, oli mukava nähdä pitkästä aikaa.

Kiitos myös värivalokuvista, vaikkakin yksi kuva tuntuu kertovan enemmän kuin 1000 sanaa liikaa.

kiitoksii järjestäjille ja erityis kiitos kouluttajille....
bowdown.gif

nytt on ihan rampa olo,johtuiskohan siitä yhdestä ylimääräsestä "kunnia kierroksesta"
wink.gif

Kiitokset minultaki järjestäjille, erityisesti Hannulalle henkilökohtaisesta opetuksesta!! Kotimatka menikin nopeesti niitä oppeja kertaillessa.

Kova polte tuli radalle uudestaan. Kattelin vaan kalenteriani ja näyttää että ei löydy sopivaa aikaa muille kuin Ahveniston radalle.. Ei sillä että radassa mitään vikaa mutta ois ollu kiva tutustua muihinki.. Mutta Ahvenistolla minut varmasti vielä nähdään
062802jumpie_prv.gif

Olipa mielenkiintoinen ja hauska tapa aloittaa ajokausi, kun katupyörälläkään ei ole vielä tullut ajeltua tällä kaudella!

Nyt sain kuitenkin ensituntumaa ratapeliin (oranssi R1 nro 63) jonka hankin viime syksynä... Yllätyin pyörän ominaisuuksista positiivisesti. Nyt on paljon uutta opittavaa monella saralla!

Kiitokset teille ketkä viitsitte ottaa kuvia ja laittaa niitä tänne sivuille! Erityiskiitos Andylle ja Jenssille!  
bowdown.gif

Sinulta pyydän anteeksi, kenet säikytin tornin mutkassa ulkokurvin puolelle! Yritin siinä välittää pahoitteluni käsimerkein, mutta epäselväksi jäi saitko siitä huitomisesta mitään tolkkua, vai ymmärsitkö asiani toisinpäin: "Nyt se vielä vittuilee mulle!?!  
omg.gif
"  
biggrin.gif

Todellakin isot kiitokset järjestäjille ja kouluttajille!

Päivän anti oli erinomainen ja paljon tuntui olevan hyötyä normaaliajoon ja mutkien lukemiseen kun tänään kävi kurvailemassa. Kyllä se ajo paljon rennommalta ja ehkä muutaman kulman vähemmän kantikkaalta tuntui...
tounge.gif

Kiva että on tälläisiä tilaisuuksia joissa saa tutustua omaan mopoon ja sen käytökseen ihan rauhassa, ja saa vielä erinomaista opetusta ja hyviä vinkkejä ajovuorojen aikana ja niiden välissä. Jatkakaa kouluttajat loistavaa työtänne! Itse olen siitä ainakin kovasti kiitollinen
bowdown.gif
.

Näkemisiin!

Sinulta pyydän anteeksi, kenet säikytin tornin mutkassa ulkokurvin puolelle! Yritin siinä välittää pahoitteluni käsimerkein, mutta epäselväksi jäi saitko siitä huitomisesta mitään tolkkua, vai ymmärsitkö asiani toisinpäin: "Nyt se vielä vittuilee mulle!?!  
omg.gif
"   
biggrin.gif
Se olin mä. Mitäs tuosta, itse asiassa ymmärsin kyllä sun käsimerkit.  
smile_org.gif

Ei siinä mitään oikeaa vaaratilannetta tullut, vähän joutu kyllä ajolinjaa muuttamaan..
tounge.gif

Tulee ajettua sellaisella reservillä, ettei ihan heti olis kaiteita halailemassa.

EDIT: Multa löytyy neljästä setistä liikkuvaa aineistoa, joten kunhan kerkiän/jaksan, niin niitä laittelen näytille..

Voi vittu mikä ahdistus iski kun luin tän ketjun läpi. Pakko tulla alastarolle hengaamaan ja vaikka porttipoikia pissalle päästämään...

Back