• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivä Ahvenisto 19.5.2008, klo 9-20

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jens
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Maksettu. Olishan tässä vielä jokunen minuutti ollut..
tounge.gif

Maksujen eräpäivä on huomenna 5.5 ja käytännössä maksujen tulee siis näkyä tilillä myöskin huomenna. Teemme maksujen tarkistuksen heti tiistaista alkaen ja jos maksua ei näy niin tulkitsemme sen poisjäänniksi ja paikka vapautuu uudelleen jakoon.
Argh. Ei näy vielä tänään, huomenna pitäisi. Paitsi että orgin tilihän on Sampossa - liekö näkyy silloinkaan..
crazy.gif

Maksettu on joka tapauksessa notta elkää pudottako mua listalta, jookos..

Maksettu. Olishan tässä vielä jokunen minuutti ollut..
tounge.gif

Maksujen eräpäivä on huomenna 5.5 ja käytännössä maksujen tulee siis näkyä tilillä myöskin huomenna. Teemme maksujen tarkistuksen heti tiistaista alkaen ja jos maksua ei näy niin tulkitsemme sen poisjäänniksi ja paikka vapautuu uudelleen jakoon.
Argh. Ei näy vielä tänään, huomenna pitäisi. Paitsi että orgin tilihän on Sampossa - liekö näkyy silloinkaan..
crazy.gif

Maksettu on joka tapauksessa notta elkää pudottako mua listalta, jookos..
Moi,
kiitos tiedosta, odotellaan maksua.

Ja samalla jälleen kerran muistutus kaikille ilmoittautuneille. Hoitakaa maksut samantien varauksen jälkeen kuntoon niin vältetään turhaa jumppaa tässä kalkkiviivoilla.

Kappas vaan, olinpa unohtanut ilmoittautumiseni (ja siten myös maksun), hoidetaanpa pois...

Olisikohan mitään järkeä pk-seutulaisten ajaa kimpassa Ahvenistolle 19.5? Jos vaikka tavattaisiin noin klo 7.30 Myllykukossa Nurmijärvellä? Onx järkee?
smile_org.gif

Juu ei ollenkaan hullumpi ehdotus. Kyllä ainaskin mä voin Myllykukkoon ajaa... Sinnehän pääse tosta Russan ja Siippoon kautta mukavia mutkateitä pitkin
062802moto_prv.gif

Olisikohan mitään järkeä pk-seutulaisten ajaa kimpassa Ahvenistolle 19.5? Jos vaikka tavattaisiin noin klo 7.30 Myllykukossa Nurmijärvellä? Onx järkee?
smile_org.gif
En minä paikanpäälle muuten löytäisikään.
smile_org.gif

Kellonaikaa varmaan pitää muuttaa?
Ajajakokoushan on 8:30.
omg.gif
Auts! Olet oikeassa! Aiemmin on lähdettävä! Olisikos klo 7.00 sopiva aika? Radan osoite on: Ahvenisto Race Circuit Poltinahontie 47
13130 Hämeenlinna tel:+358400817002
Navigaattorit mukaan!
wink.gif

Mä varmaan kans suunnistan myllykukkoon, yritän vielä pummia jostain paikan että pääsis ajaankin mutta nappaan sit vaikka kameran selkään ja tuun kuvaileen huvikseni kun vapaa päivä on. Ainakin vanhana Hämeenlinnan asukkina osaan paikalle.

smile_org.gif
Tietty on järkee!

Lähdetäänkö Tampereelta Lahdesjärven ABC:ltä vastaan samaan aikaan? Törmätään vaikka jossain Ahveniston kieppeillä?
Lähdetänn vaan. Onko tää sovittu? Etten turhaa odottele. Tosin voin mä siinä muutenkin vetästä aamiaisen. Abseilla kun se on hiton hyvä
smile_org.gif

Nyt on puolestani kuitattu tähän päivään mennessä tulleet maksusuoritukset.

Jos on joku, jonka maksua ei ole vielä kuitattu maksetuksi, ja joka TIETÄÄ maksaneensa tämän Ahveniston keikan ratamaksun, ilmoittautukoon nyt, tai vaietkoon iäksi.
biggrin.gif
No ei tarvitse vaieta iäksi, mutta ilmoittaudu ratavastaaville (jens, Andy) niin ei poisteta listalta.

HUOM! 1 paikka auki KESKINOPEASSA! Ken sen saa, maksu HETI (pankkipäivien verran ehkä joustetaan) ry:n tilille.

Yst. terv.
rahastonhoitajapoliisi
smile_org.gif

smile_org.gif
En minä paikanpäälle muuten löytäisikään.
smile_org.gif

Kellonaikaa varmaan pitää muuttaa?
Ajajakokoushan on 8:30.
omg.gif
Auts! Olet oikeassa! Aiemmin on lähdettävä! Olisikos klo 7.00 sopiva aika? Radan osoite on: Ahvenisto Race Circuit Poltinahontie 47
13130 Hämeenlinna tel:+358400817002
Navigaattorit mukaan!
wink.gif
Oorlait! Mä olen nyt dicktaattori; kimppa-ajosta Ahvenistolle kiinnostuneet klo 07.00 Nurmijärven Py... Myllykukossa! Lähtö sieltä VIIMEISTÄÄN klo 7.15 kohti Ahvenistoa! Myöhästyneet tulkoot omin avuin!
tounge.gif

Tervehdys Sumppa,

Minä hyvissä ajoin juuri ilmoittauduin ja maksoin saman tien. Maksu lähti Osuuspankista, joten perillä toivottavasti pian.

Ymmärsinkö oikein, eli jos haluaa päästä ajamaan, niin on pakko ehtiä 8:30 paikalle?
Moi,
päivä alkaa ilmoittautumisilla noin klo 8.00 ja kaikille pakollinen ajajakokous on noin 8.30. Ajot alkavat klo 9.00 joten nämä proseduurit on hoidettava ennen sitä pois alta.

Pyydän huomioimaan että osallistujia on liki 80 joten tiettyjä aikatauluja on pakko olla jotta homma pyörii. Kun ajot alkavat, ratavastaavat ovat aika tiukasti kiinni valvontatehtävissä portilla koko päivän.

Lisäksi ahvenistolla tulee aikaa viemään pyörien pakollinen desibelimittaus joka voi vielä muuttaa aamun aikatauluja.

//Andy

Mitenkähän muilla toimii tuo 3.6 motoparkin linkki kun mulla se ei ainakaan toimi oikein linkkaa tälläiselle sivulle. Sorry, 404 error

TOMTOM
Jännä juttu kun katsoo mihin tuo sinun viittaus vie...
biggrin.gif

http://www.moottoripyora.org/Sumppa

biggrin.gif
Ei ehkä toimi ei...
biggrin.gif
Joo, vähän hassu osoite, mutta koitapa siitä alta sitä "ilmoittaudu ratapäiville" niin pääset ilmoittautumaan mukaan. Avaamme oman topicin kyseiselle keikalle lähempänä ajankohtaa. Mitään sen tarkempaa infoa ei tuosta reissusta vielä ole joten älä huolestu väärästä linkistä...
thumbs-up.gif

Back