• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivä Ahvenisto 17.8.2008, klo 9-18

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jens
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
******Jos tulee peruutuksia niin olisin halukas koulutus tai hitaaseen ryhmään******

062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
Kummassakin ryhmässä on tällä hetkellä taas tilaa, siitä vain ilmoittautumaan ja maksu paikan päällä 50e.

//Andy
Näyttäis olevan jälleen ryhmät täynnä? Ajattelin jos olisi voinut vaihtaa tuolta koulutusryhmästä hitaaseen..

Keskinopeeseen lähtisin mielelläni!!

Jos joltain nyt paikka jää auki niin ilmoittelisitko. Ostan sen mielelläni pois!!!!!!!!

Laita vaikka yksityis viestinä, ja vaikken heti vastaa ostan sen silti!

Jos aurinko ilmaantuu kattelemaan tapahtumaa, saatan ilmaantua kuvailemaan. Noin hyvin sovittaa mummola reissuun hiukan harrastusta
smile_org.gif

Mitenkäs, viime kertasen perusteella osaan olla juoksematta radalla muutoin kuin ryhmien vaihdon kohdilla. Mitään muuta huomioitavaa tai toiveita? Jos oleskelen koko päivän viimekertasen tunnin sijaan, voisin kuvitella saavani jotain jopa aikaiseksi.

Kuvaamisesta puheenollen..

Asentelin just lauantaina mopoon kameratelineen.

Eli koulutusryhmässä mukana ja yritän siinä ohessa saada liikkuvaa kuvaa. ( kunhan se ei häiritse itse toimintaa )

Ainut pikku ongelma , että mun powershotti Canoni ei tykkää mopoilusta vaan saattaa sammuttaa ittensä kesken kuvauksen ( ei kyse ei ole virransäästötoiminnosta vaan viasta).

Sunnuntaina sitten radalle ja
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Jos joku ei satu pääsemään ja haluu luopuu paikastaan, ni olisin
vapaata koulutusryhmän paikkaa vailla.
Privaa tai soitto 040 5568775, ni lunastan sen samantien!

Mites muuten, tietääks kukaan, et onks mitään järkee tulla paikanpäälle kattomaan, jos joku ei ookkaan saapunu paikalle tms?
eli viime hetken peruutuspaikkoja onks mahollista saada paikanpäällä?

Mites muuten, tietääks kukaan, et onks mitään järkee tulla paikanpäälle kattomaan, jos joku ei ookkaan saapunu paikalle tms?
eli viime hetken peruutuspaikkoja onks mahollista saada paikanpäällä?
Moi,
kokemuksen ja tätä reissua kohtaan esiintyneen kysynnän perusteella sanoisin että ei kannata tulla paikan päälle ilman etukäteisilmoittautumista. Näillä näkymin emme myy ainuttakaan ylimääräistä paikkaa paikan päällä.

Sadekelikään ei tunnu estävän halukkuutta ajaa, kesäkuun lopulla oltiin ahvenistolla sunnuntaina pitämässä sadetta. Tuolloin vain pari hassua ennakkoilmottautunutta jäi pois.

//Andy

Minäpä voisin vaihtaa tuon keskimallin paikan hitaaseen, jos joku näin haluaa. Mutta paikastani päivällä en luovu.
Jos koulutusryhmän paikka kelpaa vaihdossa, niin mielelläni vaihtaisin keskiryhmän paikkaasi. Ei oman kokemukseni mukaan hitaalla ja koulutuksella ole juuri nopeuseroo, varsinkaan loppupäivästä.

Nyt näyttää siltä, että hitaassa ryhmässä vapautuu paikka.
Maksettu liputusvuorolla, eli paikan saanee jos hoitaa lippuvuoron myös. Tarkemmin voi sopia AnDyn tai Jensin kanssa.

Maksettu liputusvuorolla, eli paikan saanee jos hoitaa lippuvuoron myös. Tarkemmin voi sopia AnDyn tai Jensin kanssa.
Miten olis tälläinen vaihto-operaatio kun:

Zeta Jones keskiryhmään (ent. Jaksonin paikka),
Jakson hitaaseen (ent. Gamman paikka)
niin mulle jäis paikka koulutusryhmään (ent. Zeta Jonesin paikka)

Onnistuisko?

Miten olis tälläinen vaihto-operaatio kun:

Zeta Jones keskiryhmään (ent. Jaksonin paikka),
Jakson hitaaseen (ent. Gamman paikka)
niin mulle jäis paikka koulutusryhmään (ent. Zeta Jonesin paikka)

Onnistuisko?
Onnistunee kunhan joku teistä hoitaa tuon lippuvuoron.

Laittakaa aina perutuksista, muutoksista ym. asioista privaa tai sähköpostia mulle tai Andylle kun ei näistä keskusteluketjuja tule jatkuvasti luettua. Privalla varmistatte, että viesti menee perille.

Mahtawaa jos onnistuu. Mä hoitasin muuten, mutta oon jo lipulla muutenkin. Ei kyllä pysty 2 lippua ottaan, ajaakkin pitäis.

Jos joku ei pääse hitaaseen/koulutus ryhmään. Niin ostan mielelläni paikan pois. Ilmoitukset tekstarilla, 0503497048.

Kuvaamisesta puheenollen..

Asentelin just lauantaina mopoon kameratelineen.

Eli koulutusryhmässä mukana ja yritän siinä ohessa saada liikkuvaa kuvaa. ( kunhan se ei häiritse itse toimintaa )

Ainut pikku ongelma , että mun powershotti Canoni ei tykkää mopoilusta vaan saattaa sammuttaa ittensä kesken kuvauksen ( ei kyse ei ole virransäästötoiminnosta vaan viasta).

Sunnuntaina sitten radalle  ja  
062802moto_prv.gif

062802moto_prv.gif

062802moto_prv.gif
Mulla vois kans olla mahdollisuus ottaa mukaan videokamera, mikäli saan mahtumaan reppuun, vaihtokalsareiden ja sukkien kaveriks.

Myös pyörään kiinnittäminen on mahdollista, jos se vain järjestävälle taholle sopii. Tarvitsenko tuollaisen ruuvilla kiristettävien leukojen kaveriksi jonkun varmistuksen? Minkäslaisella kalustolla muut on tuolla kuvannut, ja etenkin minkälainen kiinnitys kameralle on?

Tuolla clampilla kiinnittäminen on mahdollista ohjaustankoon, takajalkatappiin ja muihin vastaaviin paikkoihin. Voi kyllä olla, että keskityn pelkästään radan kiertämiseen, kun on ensimmäinen ratapäivä kyseessä, tauoilla sitten kuvailee jos ehtii/jaksaa.

jos kelit on kohdallaan, niin saatan tulla pällistelee siihen radan varteen
cool.gif
sport05.gif

nii ja voin ottaa vaik kuvia jonkuu kameralla
smile_org.gif

Myös pyörään kiinnittäminen on mahdollista, jos se vain järjestävälle taholle sopii. Tarvitsenko tuollaisen ruuvilla kiristettävien leukojen kaveriksi jonkun varmistuksen? Minkäslaisella kalustolla muut on tuolla kuvannut, ja etenkin minkälainen kiinnitys kameralle on?
Juu, saa pyörässä kamerakin olla kunhan vain kiinnitys on niin tukeva ettei vehkeet putoile pitkin rataa
wink.gif

Ja tietysti kannattaa funtsata laitteistoa asentaessa myös oma turvallisuus, ettei mahdollisessa lipassa tule kameratelineiden yms. johdosta ylimääräistä haaveria.

//Andy

Juu, saa pyörässä kamerakin olla kunhan vain kiinnitys on niin tukeva ettei vehkeet putoile pitkin rataa  
wink.gif

Ja tietysti kannattaa funtsata laitteistoa asentaessa myös oma turvallisuus, ettei mahdollisessa lipassa tule kameratelineiden yms. johdosta ylimääräistä haaveria.

//Andy
Hieno homma. Tollanen clamppi on aika optimaalinen ratkasu tolle pokkarimalliselle videokameralle. Pysyy kiinni, mutta mahdollisissa pannutuksissa antaa kyllä periks. Eli kamera tulee mukaan, jos repussa on tilaa. Pitää sit päivän mittaan katsoa mitä/missä kuvaa.

Niin ja listaan lisää tyttö joka haluaisi moponsa kanssa hitaaseen tai koulutusryhmään...jos vaikka joku peruisi..

jeah wishfult thinking
wink.gif

Back