• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivä Ahvenisto 17.8.2008, klo 9-18

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jens
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Maksettu mut en näy listassa?
Kääk, sama vika. Eilen kyllä maksoin. Lupaan ja vannon
biggrin.gif
Ilmeisesti ei vielä näkynyt teitin tilillä. Menikös rahat hukkaan vai onkohan tuolta vielä paikka varattuna?

jos maksu lähtenyt varmasti jo, ja nimi ei ole enää maksamattomissakaan, äkkiä nimi takaisin sinne (eli uusi ilmoittautuminen) ja sitten odotellaan vielä huomiseen sitä maksua. Tämä koskee siis ainoastaan heitä, jotka nyt viikonlopun aikana ovat maksunsa maksaneet, ja jotka ovat linkoutuneet maksamattomana listalta.

Onks koulutusryhmään siis tullut tilaa?
Mulle yks paikka, kiitos jos näin on.
Maksan sit paikanpäällä?  
smile_org.gif

e. kävin siis jo ilmoittautumassa tuol toisaalla. potkikaa sit pois jos en mahdukaan mukaan  
tounge.gif

Koulutusryhmään just ilmoittauduin järjestelmän kautta.
Maksu paikanpäällä 50 eeroo.

Kuhan ois nätti keli niin menis opetus paremmin perille
tounge.gif

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Maksoin Lauantaina 2.8.2008 paikkani hitaassa ryhmässä! Nyt nimeä ei näy missään?? mikä on homman nimi?

Yritin ilmoittautua uudelleen kuten ylhäällä neuvottiin mutta ilmoittaa vaan että ryhmä jo täynnä. Painotan että olen maksuni maksanut ajallaan ennen eräpäivää. Toivottavasti homma saadaan oiottua, muuten siitä menee maku ja usko...

Privaa Jensille ja andylle

Nopeasti ne paikat sitten menee olen edelleen ilman koulutus tai hitaan ryhmän paikkaa ja olisin edelleen halukas sellaisen ostamaan.

sad_orig.gif
sad_orig.gif
smile_org.gif
biggrin.gif
tounge.gif

Maksut huomioitu seuraavilta, joiden nimi ei listassa näy, vaan virheellisen pikaisesti poistettiin heti eräpäivän jälkeen:
(Mistä muuten pahoittelut...)

JPA
Cosmo
Wegeljeff
Tomppa06

Pääsette siis ajamaan aiemman ilmoittautumisen perusteella ja paikkanne on vahvistettu täten.

Jos keskinopeesta vapautuu paikka niin laittakaa mut siihen,voisin myöskin ostaa paikan joltain joka ei pääse...

Back