• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivä Ahvenisto 17.8.2008, klo 9-18

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jens
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jos kuutioita on 999 niin se on alle tonninen.
Minä en niitä papereita nähnyt, että millainen teksti siellä pilkulleen oli. Puhekielessä myös 999 kuutioinen on tonninen. Mutta, jos paperit sanoo alle 1000 kuutiota, niin silloin tietysti 999 kuutiota on alle sen. Mutta eiköhän mittaajat sen paremmin tiedä  
nixweiss.gif

Ei mulla väliä kumpi se on, kun oma on ihan vakio ja molemmilla kierroksilla menee kirkkaasti läpi  
smile_org.gif
Hiukan poiketen moottoriliiton ohjeistuksesta mittaukset suoritetaan tätä nykyä ahvenistolla seuraavasti:
4-syl 1000cc ja isommat 5000rpm (kaikki kilokyykyt ja sitä isommat, vanhat firebladet)
4-syl 600-750cc 5500rpm (600, seiskapätkät ym.)
2-syl 4500rpm (twinit, erkit ym. kaksmukiset)

Melurajana on tiukka 97dB
Ratayhtiö seuraa omilla mittareillaan jatkuvasti ohiajomeluja ja radan ympäristössä tehdään ympäristöviranomaisten toimesta valvontamittauksia epäsäännöllisen säännöllisesti. Meluihin kiinnitetään jatkossa entistä tarkempaa huomiota radan ympäristöluvan takia. Jatkossa raja voi jopa tiukentua nykyisestä 97dB:stä.

Jos ahvenistolle vapautuu hitaaseen ryhmään paikka, niin ilmoitelkaa. Ostetaan paikka pois...
jarkko.turkki at mbnet.fi tai privamsg.

Hiukan poiketen moottoriliiton ohjeistuksesta mittaukset suoritetaan tätä nykyä ahvenistolla seuraavasti:
4-syl 1000cc ja isommat 5000rpm (kaikki kilokyykyt ja sitä isommat, vanhat firebladet)
4-syl 600-750cc 5500rpm (600, seiskapätkät ym.)
2-syl 4500rpm (twinit, erkit ym. kaksmukiset)

Melurajana on tiukka 97dB
Onkos kolmipyttyisten mittaukset samoilla kiekoilla kuin noi varasylinterillä varustettujen testailut?

Mahtaakohan tuolla olla mahdollisuutta melumittaukseen vaikka ei oliskaan radalle menossa ajamaan  
withstupid.gif
Aamusta noin 8.30 aloitamme melumittauksen, kyllä sinne yksi yksittäinen fillari mahtuu joukkoon. Keskellä päivää tulevat kyselyt hoidellaan jos/kun ehditään, mieluummin keskitymme päivän pyörittämiseen ja itse ajamiseen.

//Andy

Hmm... pääsi tuo ratakärpänen yllättämään gigantomaanisessa mittakaavassa enkä ilmoittautunut ajoissa joten 15 e extraa luvassa sille joka luopuu paikastaan hitaassa riippumatta onko jo maksanut vai ei. In that case, privaa minulle jensille ja andylle  
tounge.gif

EDIT:eli ilmoittautunut mutta ei vielä maksanut saa myöskin 15 e paikastaan... olenkohan epätoivoinen, luultavasti
biggrin.gif

Koulutusryhmään olisi hinku. Jos joku haluaa luopua paikastaan, niin privaa tai soitto 040-5716539

Mites tuon maksamisen kanssa, kun eräpäivä on huomenna ja vain 13 on maksanut ja 12 paikkaa vieltä vapaana/vahvistamatta. Ilmottauduin vasta tänään, joten jonossa on varmaan sata nimeä ennen minua, niin tarkoittaako tämä sitä, että näillä näkymin 12 paikkaa jää vapaaksi ja ensimmäiset portilla vievät paikat?
confused_orig.gif

Koulutusryhmään olisi hinku. Jos joku haluaa luopua paikastaan, niin privaa tai soitto 040-5716539

Mites tuon maksamisen kanssa, kun eräpäivä on huomenna ja vain 13 on maksanut ja 12 paikkaa vieltä vapaana/vahvistamatta. Ilmottauduin vasta tänään, joten jonossa on varmaan sata nimeä ennen minua, niin tarkoittaako tämä sitä, että näillä näkymin 12 paikkaa jää vapaaksi ja ensimmäiset portilla vievät paikat?
confused_orig.gif
Moi, kaikki paikat ovat kyllä täynnä, osa vain jo maksettuja ja osa varattuna. Tuo tekemäsi ilmoittautuminen ei ole onnistunut vaikka se joskus voi vaikuttaakin siltä. Kuten huomaat, nimeäsi ei ole ilmoittautuneiden listalla etkä uskoakseni ole myöskään saanut vahvistusta sähköpostiisi.

putsaamme maksamattomat alkuviikosta pois, jolloin sinne vapautunee paikkoja, jotka menevät nopeimmille.

Paikkoja näille reissuille on rajoitetusti ja kaikki halukkaat eivät yksinkertaisesti mahdu mukaan. Erityisesti ahvenistolla on tärkeää pitää ryhmäkoosta kiinni, koska ohittaminen siellä on haastavaa. Liian suuret ryhmät aiheuttavat vaaratilanteita, tyytymättömiä kuskeja ja turhaa ohjelmaa järjestäjille.

Näillä eväillä siis mennään.

//andy

Lista tyhjennetty maksamattomista.

MAKSU TÄSTÄ ETEENPÄIN VAIN PAIKAN PÄÄLLÄ 50,-!!!

Back