Tässä vielä Ahveniston ajo-ohjeet...Hmm no okei!
Mä tulen huomenna ajelemaan Ahvenistolle!
Hirvittää kyl iha saatanasti!!![]()
![]()
Onkos kellään linkkiä Ahvenistolle ajo-ohjeisiin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä vielä Ahveniston ajo-ohjeet...Hmm no okei!
Mä tulen huomenna ajelemaan Ahvenistolle!
Hirvittää kyl iha saatanasti!!![]()
![]()
Onkos kellään linkkiä Ahvenistolle ajo-ohjeisiin?
Ehkä hieman rankasti yleistetty. Riippuu ainakin minun tietääkseni vakuutusyhtiöstä.Tuohan se syy nimenomaan on. Nopea ryhmä on ainoa ryhmä jossa vakuutukset eivät ole voimassa, ainakaan kun kilvettömiä radalla.Tähän varmaan järjestävä taho vastaa tarkemmin ku kerkiää, mutta noin äkkiä arvellen johtunee vakuutuksista.Miksi noin jyrkkä asenne tuossa kohdassa 3 ?
Kun hitaassa ja keskinopeessa ajavat ajaa kilvellisillä vehkeillä ja sitte jos jotain tapahtuu ja sen aiheuttaa kilvetön värkki, ni saattaapi olla että vakuutusyhtiön sedät evää korvaukset siltä kilvellisen kulkupelin omistajalta...![]()
Tuo siis vaan mutu-tuntumalla, Sumppa tmv. osannee kertoa "virallisen" syyn!![]()
Jep - tietoinen valinta!sanoi:Ehkä hieman rankasti yleistetty.
Sen takia tuota ihmmettelen kun esim. MP-tuen ratapäivillä saa ajaa kilvettömillä keskinopeassa.Ehkä hieman rankasti yleistetty. Riippuu ainakin minun tietääkseni vakuutusyhtiöstä.Tuohan se syy nimenomaan on. Nopea ryhmä on ainoa ryhmä jossa vakuutukset eivät ole voimassa, ainakaan kun kilvettömiä radalla.Tähän varmaan järjestävä taho vastaa tarkemmin ku kerkiää, mutta noin äkkiä arvellen johtunee vakuutuksista.Miksi noin jyrkkä asenne tuossa kohdassa 3 ?
Kun hitaassa ja keskinopeessa ajavat ajaa kilvellisillä vehkeillä ja sitte jos jotain tapahtuu ja sen aiheuttaa kilvetön värkki, ni saattaapi olla että vakuutusyhtiön sedät evää korvaukset siltä kilvellisen kulkupelin omistajalta...![]()
Tuo siis vaan mutu-tuntumalla, Sumppa tmv. osannee kertoa "virallisen" syyn!![]()
Sillä onko mukana kilvettömiä ei ole mitään merkistystä vakuutuksen voimassaoloon. Näitä vi*un "asiantuntioita" aina vaan riittää ja riittää.Sen takia tuota ihmmettelen kun esim. MP-tuen ratapäivillä saa ajaa kilvettömillä keskinopeassa.Ehkä hieman rankasti yleistetty. Riippuu ainakin minun tietääkseni vakuutusyhtiöstä.Tuohan se syy nimenomaan on. Nopea ryhmä on ainoa ryhmä jossa vakuutukset eivät ole voimassa, ainakaan kun kilvettömiä radalla.Tähän varmaan järjestävä taho vastaa tarkemmin ku kerkiää, mutta noin äkkiä arvellen johtunee vakuutuksista.Miksi noin jyrkkä asenne tuossa kohdassa 3 ?
Kyllä mulla on vakuutukset kilvettömässä ja ihmettelen sitä jos joku on niin "hullu" että ajaa ilman vakuutusta kilvettömällä radalla (tai sitten on ihan helvetisti ylimäärästä paalua takataskussa, kun joutuu omasta pussista maksamaan jos sattuu koheltamaan).
En luulisi sen vaikuttavan vakuutusyhtiön kantaan, oliko radalla kilvettömiä vaiko ei, jos siellä joku moponsa omasta syystään kaataa. Jos taas kaatumisen aiheutti selvästi kilvetön, missä on vakuutus, menee tuo korvaus siitä kilvettömän vakuutuksesta.
Mutta se siitä, mukavaa oli taas, vaikka tuo appara on pikkasenrata moottoripyörille. Eli kiitokset kaikille, nähdään viimeistään Jurvassa...![]()
Kiitokset munkin puolestani.Kierrosajat oli jotakuinkin 1:56 busalla ... Iha tyytyväinen ainaki ite oon neitseelliseks kokemukseksi. On kyl tuo Ahvenisto varsinainen Mikki Hiiri-rata ku ei kolmosvaihdetta isompaa ehtiny missää vaiheessa heittää sisään.
Niin ja ois kiva nähdä ne kaikki kuvamateriaalit mitä lippumiehet otti sieltä radan varresta. Jos on linkkiä pistää niin kiitos hemmetisti.