• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupaikka Oulussa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Birke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Birke

MotOrg ry jäsen
Sijainti
Oulu
Missä Oulussa voi käydä harjoittelemassa ajoa? Olen ajokoulussa ajamassa A-korttia ja omalla pyörällä olisi kiva käydä myös treenaamassa suljetulla alueella. Eli suljettu asfalttialue on hakusessa.

Itse käyttänyt kahta paikkaa, Ruskon katsastusasemalla ja Toppilan ex asuntomessualueen parkkipaikalla.

Kehtaako noihin mennä treenaamaan ilman korttia? Ikävä jos poliisisetä tulee paikalle...

Kumpikin on parkkialueita. Kukaan ei ole tullut kyselemään/häätämään, kun siellä on oltu. Varsinkin kun tuo Rusko on suljettu, kun pistää itse puomin kiinni. Kait se on harjoittelua varten tehtykin. Täysin suljettuja ja julkisia alueita taitaa olla jo vähemmän. Äimäraution luona on se junanlastausalue ja linja-autoterminaali, mutta sieltä tullaan kyllä pois hätistelemään.

Ouluhallin parkkipaikka on aika perinteinen. Korttiasiaan en ota kantaa. Multa sitä ei kukaan ole koskaan kysellyt kun parkkipaikalla oon kikkaillut.

Back