Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja Metukatkin on sitten myyty.15 kierrosta ajettu SC1-etunen löytyi, kiitoksia tarjouksia tehneille. Nyt olisi vastaavasti kaupan hyväkuntoinen setti (180/55-17 ja 120/70-17) Metzeler Sportec M3:a joka luonnollisesti kulkeutuu Kemoralle pe/la tarvittaessa. Renkailla on ajettu tänä kesänä muutama ratapäivä ja hiukan myös maantieajoa. Tasaisesti kuluneet ja kilsoja vielä reippaasti jäljellä. 40e/pääty tai 70e/setti.
Kiinnostuneet laittakoot privaa/sähköpostia ja jos ei vastausta kuulu niin äärimmäisessä hätätapauksessa voi häiriköidä myös puhelimella numeroa 0505401979.
Uskoisin, että riittää, että olet liputtajaseuraajan hoitanut itsellesi. Vapaat paikat radalle myydään paikan päällä nopeimmille (eli esim. lunastamattomat ilmoittautuneet).Mites tämä peruutus menee, kun on varannut paikan hitaaseen ja liputusvuoron? Liputusvuoron sain annettua pois, mutta pitääkö mun nyt yrittää hankkia joku tilalle siihen hitaaseen ryhmään ajamaan? Vai meneekö se niin, että kun annoin liputusvuoron pois, enkä ole rahalla maksanut ratapaikkaa, niin tuo paikka putoaa multa automaattisesti pois ja se on sitten vapaasti ostettavissa paikan päällä? Ainakin mun nimi näkyy vielä Kemoran listalla lauantaina 29.8.
Löytyi, kiitoksia.Jos jollakulla on vapaana mökin tynkäpaikkaa niin mahtuisiko makuupussimies edes lattialle makoileen?
Mun kamerassa ekan päivän saldo oli reilut tuhat kuvaaTaas on kotiuduttu, on tuo kotimatka vaan hanurista. Paikat suhtkoht puutuneina. Aamulla oli lähtö kuuden aikaan ja tuossa puoli yhdeksän aikaan illalla olin kotona.
Mutta jälleen kerran kerrassaan loistava ratapäivä Kemoralla. Kyllä tuon ajomatkan kärsii. Kiitokset kaikille, varsinkin järjestäjille ja ilmoista vastaavalle, oli oikein lystikästä.
Niin ja ensi vuonna taas uudestaan entistä ehompana! Tämä kausi oli minun kohdaltani tässä.
Kuvia odotellessa (oli niin monta putkea joka puskassa, että pakko tulla paaaljon photoja yleiseen jakoon.
Hienoa että pääsitte perille. Omat opit oli että a) kannataa sijoitta sadekumeihin ja b) kannatta ajoittaa omat lippu/yms. vuorot siten että rata on kuiva. Nimimerkillä. kiva kärvistellä portilla kaksi tuntia kun jengi ajaa just noi pari settiä kuivaa..Kelvottoman matalalentoa muistuttavassa kyydissä on kotiuduttu, kiitos vain. Kaikenkaikkiaan mukava reissu, perjantai oli upea ja onneksi tänäänkin pääsi pari settiä vetäiseen. Pitää sijoittaa sadekumeihin niin jää varikolla vetelehtiminen vähemmälle.
Kiitokset järjestäjille (Tumelle varsinkin itsensä peliin panosta) sekä muulle rata- ja mökki- ja saunaseuralle.![]()
Tästä tuli mieleen että onko jostain saatavilla hidas/keski/nopea kierrosajat per rata? Riittäisi ihan suuntaa antavat ajat jotta jokainen voi niistä päätellä mihin karsinaan itsensä ilmoittaa.Haluasin taas jälleen kerran muistuttaa tulevia päiviä silmällä pitäen: Älkää hyvät ihmiset ilmoittautuko paikkatilanteen/loppun myydyn ryhmän vuoksi liian nopeaan ryhmään ajotaitoihin nähden.