• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoasun toppaukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kale
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Itse olen tullut siihen tulokseen, että nahkat suojaavat parhaiten, eivätkä repeä. Tyköistuvissa nahkoissa myös suojat pysyvät luultavasti paremmin paikoillaan. Halvarssonin nahkojen lisäksi minulla on Rukan goret, mutta jos ei tarvi sateessa ajaa, niin valinta on ilman muuta nahka!
062802moto_prv.gif

Itse olen tullut siihen tulokseen, että nahkat suojaavat parhaiten, eivätkä repeä. Tyköistuvissa nahkoissa myös suojat pysyvät luultavasti paremmin paikoillaan. Halvarssonin nahkojen lisäksi minulla on Rukan goret, mutta jos ei tarvi sateessa ajaa, niin valinta on ilman muuta nahka!  
062802moto_prv.gif
Nahka on varmaan hyvä, mutta meikäläisen keskikehonrakentaja- kroppa saattaisi näyttä pikkasen pervolta tiukkaan nahkaan ängettynä! Yritä siinä sitten olla katu-uskottava vetskarien soidessa korkeaa c-tä!  
biggrin.gif

Kyllä minustakin kaikki suojat kannattaa pitää paikallaan ja puku päällä. Muutamat vain uhraavat oman terveytensä ulkonäon edelle. Elämä on..... valintoja.
omg.gif

Back