• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajeluseuraa juhannukseksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zaumer
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Juva
No en tiedä tuliko tämä ihan oikeaan paikkaan mutta kokeillaan.

Löytyisikö tätä kautta ajelu seuraa Juhannukseksi. Melkein kaikki on kyllä tuttavat ovat menossa viihteelle, mutta jos viettäisi itse pyhän vaihtoehtoisella tavalla ja kävisi pyörällä katselemasssa maisemia...
Löytyisikö täältä ajeluporukkaa??

itse oon kans lähössä aikalailla selvinpäin juhannuksen viettoon
cool.gif
pääasiassa pyörällä tulee puikkelehdittua sielä sun täälä. harmi vaan kun meillä on ihan päinvastainen suunta,noh luultavasti ajoseuraa ei ole hankala löytää varmasti moni pyöräilee mökille tms. varovasti vain ettei satu mitään kun tunnetusti suomalaiset ajaa juhannuksena ja samalla taitavat
033102beer_1_prv.gif
eli luultavasti tilastot näyttää taas pahalta
nixweiss.gif

juu no myönnetään että taitaa pe-la mennä hieman saunoessa ja
033102beer_1_prv.gif
mutta muuten mopoillessa
sport05.gif

Menee viikonloppu varmaan
033102beer_1_prv.gif
sekä
062802moto_prv.gif

Mutta ei tietenkään samaan aikaan. Ensin Viroon
062802moto_prv.gif
ja sitten voisi hieman
033102beer_1_prv.gif

Hyvää juhannusta vain kaikille.

torstaina kolmelta startti tampereelt raumalle, ja perjantan ku herää, himoksen kautta sualahteen...... mukaa vaa.

No en tiedä tuliko tämä ihan oikeaan paikkaan mutta kokeillaan.

Löytyisikö tätä kautta ajelu seuraa Juhannukseksi. Melkein kaikki on kyllä tuttavat ovat menossa viihteelle, mutta jos viettäisi itse pyhän vaihtoehtoisella tavalla ja kävisi pyörällä katselemasssa maisemia...
Löytyisikö täältä ajeluporukkaa??
KYLLÄ. juuri tuo reitti. asun varkaudessa ja töissä mikkelissä sekä kotoisin savonlinnasta, joten ilm jos seura kiinnostaa!! vois ajaa jonkun lenkin, esim käydä kuopiossa ja sieltä piäksänmäki-mikkeli....

Itse en ajatellut ottaa naukkua, mutta jos oikeen tylsäksi vetää ni sitte se on eri juttu. Muuten pyörin luultavasti mopetillani Turussa.
Onko kaikki kerhot maksullisia ja paljonko maksaa liittyä, olen nimittäin ajatellu liittyä...

Back