• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajelu Jns-Juuka-Nurmes-Lieksa-Jns?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ~Candice~
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oli mukava nähdä
smile_org.gif

Toivottavasti loppu matka sujui kuivemmissa merkeissä!

062802jumpie_prv.gif

Seuraavan kerran sitten oon itekin pyörällä mukana
062802moto_prv.gif

Juu loppumatka meni mukavasti, Ahvenisella oli jo melkein kuuma kaffeella istua.
Kiitoksia vaan Kirsille järjestämisestä, valitettavasti itse jäit sitten pois koko hauskuudesta.

Ai työ olitte siellä?
Siis minä kun eilen luin niin oli viestit siinä vaiheessa, että luulin ettei nyt kukaan ole tulossa?

No kävin Karjalan Kievarilla katsastamassa Ponutaival-menot ja tulin sitten Riäkkylän kautta veks, juts pääsin pihaan niin armoton kaatosade (tuuria matkassa
biggrin.gif
)

JTS, sinua ooteltiin puoli tuntia ABC:llä ja kun ei ketään näkynyt niin lähdettiin sitten Koiben ja Japin kanssa tien päälle.

kiitoksia järjestävälle taholle ja kanssa ajelioille  
bowdown.gif

kyllä teillä on hienot maisemat ja tiestöt

JTS, sinua ooteltiin puoli tuntia ABC:llä ja kun ei ketään näkynyt niin lähdettiin sitten Koiben ja Japin kanssa tien päälle.
No voi v......Anteeksi kauheasti!!! mikään ei ole niin ärsyttävää kuin...

Selityksiä löytyy, mutta ei sen enempää siitä. Nopsaan luin tuon (oli muuta hässäkkää siinä samalla) Kirsin jutun, että pyörä särki jne. homma peruttu, ajattelin, että no menen sitten ite ajelemaan.

Kiitoksia mukana olleille. Kolmesta tuli jo letka, pieni. Olishan se joskus mukavampi  
062802moto_prv.gif
isommallakin letkalla. Kuopion retki ? Xjr, saunan jälkeen loppuilta meni kotona, univelkaa...

Back