• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajelu Jns-Juuka-Nurmes-Lieksa-Jns?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ~Candice~
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Heipä hei!

Oisko kiinnostusta 28.7.-7.8. välillä jonain iltapäivänä lähteä ajelemaan reittiä Joensuu-Juuka-Nurmes-Lieksa-Joensuu?
Sieltä voisi myös mukavia mutkapätkiä löytyä.

Pysähdys kahvin merkeissä voisi olla Lieksassa Satamagrillillä sitten
smile_org.gif

Mutta laittakaa viestiä ketjuun jos kiinnostusta olisi niin sovitaan päivämäärä?

bowdown.gif

Joo, suunnitelmissa on ollut, en tiedä löytyykö lähtijöitä
Reittiehdotus: Joensuu-Puntarikoski-Polvijärvi-Juuka (joko suoraan tai sitten hiekkatietä) Juuasta Nurmekseen isoa tietä, Nurmeksesta Lieksaan Pielisen rantateitä pitkin, Lieksasta Joensuuhun Vuonislahden kautta (pätkä hiekkatietä) ja Ahveniselta sitten Kontiolahden varparannan kautta etiäpäin.
Tai sitten Ahveniselta Uimaharjuun, sieltä Enoon ja Enosta Tupiksen ja Kiihtelysvaaran kautta kotio. Joku 300-400 km siitä tulee.
Lauantai 31.7 sopisi mainiosti, siinäpä olisi loman lopettajais ajelu

31.7. vois olla passeli päivä, katsotaan liittyisikö muita mukaan.

Tiepätkät ovat suht tuntemattomia miulle vaikka siellä kulmilla olen pienen ikäni asunut eli vinkkejä niiltä jotka ko. kulmilla ajelee pyöräll ja tietävät jotakin esim. teiden kunnosta että mistä kannattas ajaa jne...

Kiitos etukäteen!

31.7. vois olla passeli päivä, katsotaan liittyisikö muita mukaan.

Tiepätkät ovat suht tuntemattomia miulle vaikka siellä kulmilla olen pienen ikäni asunut eli vinkkejä niiltä jotka ko. kulmilla ajelee pyöräll ja tietävät jotakin esim. teiden kunnosta että mistä kannattas ajaa jne...

Kiitos etukäteen!
No mie tiiän aika tarkkaan suurimman osan noista teistä, viime kesänä ajelin suurinpiirtein saman lenkin . Hiekkatiet nyt ei ole parhaimmassa kunnossa kun täällä ei ole mainittavasti satanut, mutta mitä olen viime aikoina ajanut niin ei ne niin hirveän huonossa kunnossakaan ole.

Pannaan osallistuminen harkintaan, jos ei muuta tule viikonlopulle. Mistäs päin ja mihin aikaan teillä on tarkotus lähteä tienpäälle?

kerpeles koukatkaa pikkasen lähenpää kiteetä nii vois koukata välistä mukaan  
sport05.gif

Miten olisi lähtö lauantaina 31.7. klo 11.00 Noljakan Cittarin bensa-asemalta, reitti Juuka-Nurmes-Lieksa-Joensuu, sopivia teitä pitkin?

Toivotaan että sää natsaa lauantaina. Tänään tuli vedettyä ihan harjoituksen vuoksi lenkki Jns-Enonkoski-Savonlinna-Kangaslampi (kangaslammen lähellä oli aika sylettävä tietyä, pahimmillaan pari tuntia aikasemmin ajettua nyrkin kokoista kiveä)-Varkaus-Leppävirta-Vehmersalmi-Riistavesi-Kaavi-Polvijärvi-Jns. Aika hyvin tarkeni

Mie joudun valitettavasti peruuttamaan koska se pyörä jolla piti lähteä on särki
sad_orig.gif
Eikä ehdi korjaantua huomiseksi!
sad_orig.gif

Jos Lieksan kautta koukkaatte ja pysähdytte vaikka satamassa kahvilla niin voisin tulla sinne teitä morjenstaan!

Jos joku teistä ilmoittelee miulle sitten 0505179814
smile_org.gif

bowdown.gif

kyllä mulla oli tarkotus huomenaamulla yhteentoista mennä ABC:lle. Siellä motukkaparkissa sen mainostolpan juurella olen passissa.

Back