• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajatuksia hieman erilaiseen kimppa-ajeluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J@ck
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
eikö noita kimppaajoa vois järkätä silleen nurinpäin ja vaikka sil abc teemalla?

eli jokainen koettaisi saapua tiettyyn paikkaan, tiettyyn aikaan yksistään tai kaksistaan kurkkaan ketä on paikalla..siitä sitten mahdollisesti kimpalla takas jonkin kautta?

jos ajattelis että kesäiseen päivän uhrais yhteensuuntaan 150-200 kilsaa ja takas plus pikkanen lenkki päivämatkax tulis tollanen 450-600 km. tommosella konseptilla sais katettua suht ison osan suomenniemeä.

eikö noita kimppaajoa vois järkätä silleen nurinpäin ja vaikka sil abc teemalla?
Olenkohan mä hieman lomaa odottavissa tunnelmissa kun mulle tuli tosta heti mieleen, että montakohan apsia kehä kolmosen ulkopuolella on, jos koittais kiertää ne kaikki
biggrin.gif

Ihan ajatuksena tähän ketjun jatkoksi heitän että joskus jos kiinnostusta riittää niin jonkun esim. PK-ajelun yhtenä pysäkkinä voisi olla Kirkkonummella Upinniemen varuskunta.

JA siellä sotilaskotiin munkkikahville tai pizzalle
smile_org.gif

Mie pystyn kulkuluvat yms. hommailemaan tarvittaessa!

On se tuo Upinniemen mutkapätkäkin ihan jees ajella vaikka aika lyhyt onkin.

Ihan ajatuksena tähän ketjun jatkoksi heitän että joskus jos kiinnostusta riittää niin jonkun esim. PK-ajelun yhtenä pysäkkinä voisi olla Kirkkonummella Upinniemen varuskunta.

JA siellä sotilaskotiin munkkikahville tai pizzalle
smile_org.gif

Mie pystyn kulkuluvat yms. hommailemaan tarvittaessa!

On se tuo Upinniemen mutkapätkäkin ihan jees ajella vaikka aika lyhyt onkin.
Tää olisikin mahtavaa, siitä onkin jo aikaa kun on saanut soden munkkikahvit. Tätä voisi ehdottaa näille meidän pk-vetureille, uskon että militantit ukot innostuisivat ajatuksesta.

Hyviä ajatuksia nämä kaikki ja olen samaa mieltä masan kanssa näistä järjestelyistä. Sanoista tekoihin ja tien päälle, ei se vaadi sen kummempaa.

Yleisestikin haluaisin nähdä tietynlaisen talkoohengen aktivoitumisen, sen sijaan että kysellään kuka järkkäisi mitäkin niin rohkeasti itse tekemään. Meitä on täällä runsaasti ja varmasti kykeneväisiä ihmisiä löytyy...
thumbs-up.gif

Mukavastihan näitä aktiviteetteja on kehittynytkin parin viimeisen vuoden aikana, jatketaan samaan malliin.

//Andy

Back