• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajatko vapaaehtoisesti sateessa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jumppanen
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Ajatko vapaaehtoisesti sateessa? -

• Ajan

Ääniä: 1 16,7%
  • En aja

Ääniä: 5 83,3%

• Ääniä yhteensä
    6
Niin, lähdetkö vapaaehtoisesti ajamaan sateessa. Eli ei pakkotyömatka-ajoa tms, vaan ihan vapaa-aika ajoa ilman pakotteita. Minä ajan, välillä...

Viimeeksi vajaa tunti sitten hupiajelulla sateessa ja kunhan kamppeet vähän kuivahtaa ja rouvaväki käytetty kaupassa niin takasin tienpäälle.

Miten niin,eihän sillä ole mitään vaikutusta.Elefantti on himpun kurainen mutta vedellä se lähtee ja kamppeet pitää veden ulkopuolella.On vielä sorallakin mukavasti liukkaampaa kun on oikein märkää.Matkalla taas sataa jos sataa,aina ne loppuu jossain vaiheessa.

Helppoa pestä ajopuku, kun sateessa kurvailee
sport05.gif

En aja huviajoa sateessa... Olen saanut sitä herkkua tarpeeksi aikoinaan kun mopo oli ainoa liikkumaväline ja sillä piti ajaa kaikki reissut.

eilen viimeks, kävin testaamassa tomahawkin sade pidon!  
biggrin.gif

ja pitihän se, vaikka vähän ensin pelotti...  
tounge.gif

Olen monta,monta kertaa kostunut,kastunut.  En vapaaehtoisesti lähde sateeseen ajamaan.  Kuten täällä aikaisemmin kaveri kertonut,aikoinaan oli pakko,työmatka,tms.
Ei ollut muuta kulkuneuvoa!
mad.gif

Työmatka ajoa on tullut ajeltua useita tuhansia sateessa... Ja välillä on oltu märempiä kuin uitettu koira. Joten eipä sitä ihan huvikseen viitsi lähteä kunnon sateeseen kurvailemaan, kärsiihän siinä jo maisematkin
tounge.gif
. Reissussa sateen varalta on aina kirkas visiiri mukana, jotta matka voi jatkua.

Vastasin "En". Joitan kertoja kuitenkin olen vapaaehtoisesti sateeseen mennyt testaamaan ajopukua ja varusteita. Ja hyvä totutella joka keliin. Reissussa kun ei voi aina voi jäädä sadetta pitämään.

Kyllä komppaan noita edellisiä. Reissun päällä kun on, niin eihän siinä ole kuin ne kaksi vaihtoehtoa: sataa tai paistaa.

Ajan. Pirelli Diablo Supercorsa vaan ei ole kaikkein paras rengas monsuunikeleille.

Jos valita sais niin aurinkoisia olis ajokelit mut ku mun valinnat ei paljon sateeseen vaikuta...

Emmää ny ihan sateen takia ajamaan lähe mut ei se lähtöä estäkkään, jos menohaluja on.

On tullut sateessa ajettua ihan vapaaehtoisesti. Loppupeleissä sade ei merkitse mutta lämpötila kylläkin eli jos sataa ja on kylmä, niin ei mielellään mutta jos sataa ja lämmin, niin miksi ei.

Back