• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajatko HANSKOILLA vai tumpuilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lanat
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oli keli mikä tahansa niin aina on pyöräilessä Alpinestarsin GP PLUS hanskat kädessä
thumbs-up.gif

minä painelen kyllä aina paljaalla kesät talvet mutta kun ajan moottoripyörää niin mulla on hanskat.
biggrin.gif

Jaa hanskat on taas niitä ajovarusteita mitä en oo ees miettiny. Nimittäin aina oon vetäny käteen ku oon ajamaan lähteny
tounge.gif
Alaston olohan siinä on ajellessa jos ei hanskoja oo kädessä...

Yokon jotkut gore hanskat ei sen kummempia haarniska hanskoja.

Yli kahdenkymmenen asteen lämmössä näillä:
normal_DSC00938.JPG

Muuten näillä:
2620_12.jpg

Ilman en koskaan!!!

Hanskat aina kourissa. Merkkinä nyt Halvarsson Scope. Ei mitkään turbojyräystimanttivahvikkeiset, mutta kyllä ne ihottumalta suojaavat.

Kyllä hanskoja tulee käytettyä. Vaikkei mitään sattuis, nii ei oo pyörässä sellasia muovikuoria suojaamassa ajoviimalta. Paljon kivempi naputella näppistä ku nivelet ei nau'u joka painalluksella...

Ketään arvostelematta... Ainakin omat kädet/persnahka on sen verran tärkeä, että täysissä varusteissa vedetään kelistä huolimatta...
103_Apex_003.jpg

Pääsääntöisesti hanskat kourassa, joskus poikkeustapauksissa ilman. Pitkillä reissuilla kätösissä Richan Camot.

yleensä hanskat kädessä tosin eipä tule laitettua jos kaupassa käyn pyörähtämässä kuumana päivänä

Mro.

Ajoin tuossa heinäkuun alussa Kuopio-Puola-Kuopio(3930km) turneen avokäsin...Warsova, lämmintä parhaillaan +40, joten ei olisi tullut pieneen mieleenkään vetää käteen... Siis hanskoja.

Arvaan, että herkimmät aloittaa nyt sen urputuksen mahdollisen "kippauksen" jälkeisistä ihonsiirroista, mut hei; jokainen taplaa tyylillään...

-B52-

Turvallisia kilometrejä vaan kaikille, hanskoilla tai ilman!!

eek.gif
oi oi tuhma mimmu....ei tottele dresscodea...
no pääosin on hanskat kädessä kyllä, kylmällä hanxin yhdensortin versiot ja näin kesäaikaan mp-asun nahkaset ohuemmat. Nahoissa pääosin ajan mutta kun ne helteellä melkein paistuu periin kiinni niin syyllistyn jopa farkuissa ajamiseen
lookaround_orig.gif
olen tänä kesänä muutaman kauppareissun tehnyt jopa ihan ilman hanskoja siis tukkapöllyä!!
062802moto_prv.gif

Alpinestarsin GP-plussat on nyt käsissä kun ajelen. Tuntuuhan ne vähän jäykille entisten reikäisten IXS:n lerppujen jälkeen mutta vähän kun ajelee ja puristelee niitä käsissään niin alkavat istumaan ja parempia ei sitten löydykään.

smile_org.gif

Back