Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Off topic ja kohta moni huutaa mulle, mut eikös tuo nyt ole tuttua kaikille kawakuskeille, ettei kaikki ole kunnossa?Mulla ei oo vissiin ollu vielä ikinä sellasta tilannetta, että KAIKKI olis ollut kunnossa.. ei muutakun baanalle, olishan se tietty kiva kun olis kaikki kunnossa.![]()
Melkoisia riskejä uskallat ottaa.. Ehkä olet niin tärkeä asiakas vakuutusyhtiöllesi, että katsovat läpi sormien. Ehkä poliisikin joustaa joskus.. Nämä on kuitenkin poikkeustilanteita, joihin ei pidä luottaa. Toinen konsta, tai toinen henkilö vakuutusyhtiön tiskin takana saattaa olla ihan eri mieltä..Vakuutuksen voimassaolon näkee suoraan päätteeltä, josta näkyvät muutkin ajoneuvon tiedot.
Riippuu vakuutusyhtiöstä miten reagoivat jos poliisi tekee ilmoituksen seisonnassa olevasta ajoneuvosta jonka se tapaa liikenteessä.
Usein sanovat, että pistävät vakuutuksen voimaan päivästä jollion se on tavattu liikenteessä. Kerran kysyin tuleeko korotettu vakuutusmaksu voimaan kun on ajettu seisonta-ajalla. Sanoivat että asiakkaalla on niin paljon vakuutuksia ettei hintaa koroteta,pistetään ainoastaan liikenteeseen.
ENPÄ OLE ENÄÄ VIITSINYT ILMOITELLA.![]()
Alkoi itseäkin kiinnostaa ja soitin Tapiolaan. Asiakaspalvelusta Martti Jauhiainen vastasi ettei ole kuullutkaan asiastaMulla ei ole koskaan ollut vaikeuksia saada pyörää liikenteeseen päiväksi (jopa kahdeksi) seisonta-aikana. Soitto vakuutusyhtiöön on riittänyt, eikä seisonta-aika ole keskeytynyt.
Silloin menee vaikeaksi, jos pyörä ei ole seisonut vähintään yhtä kuukautta. Pyörän pitää seisoa vähintään kuukausi, jotta seisonta-aika hyvitetään.
Mutta jos on mopo seissyt yli kuukauden, niin joka kerta on ajolupa irronnut, eikä näistä päivästä-parista ole edes laskutettu mitään. Tässä taitaa olla vakuutusyhtiökohtaisia eroja..?
Mulla selvisi toi edellämainittu ongelma soittamalla v.yhtiöön(Pohjola),soitin suoraan pe.1.4 sille tädille jonka kanssa olen asioinut,täti oli aluksi tiukka siitä 30pv:n seisokistaMulla on myös vähän samanlainen probleemi kun tämän aiheen aloittajalla,pitäis hakea 1.4 pyörä kotiin mutta ongelmana on se että vaihdoin maaliskuussa vakuutusyhtiöö tark.4.3, jos huomenna ilmoitan mopon vakuutuksiin niin 30pv. seisonta ei täyty,eli jos huomenna otan ajoon joutuisin maksamaan koko maaliskuun vakuutukset![]()
(saatanan teletappi yhtiöt) siirtovakuutusta en ole vielä kysynyt mutta jumalauta että söis miestä katsella pihalla seisovaa pyörää tietäen että 4.4 Ma pääsee vasta ajamaan,ja viikonlopuksihan ne lupasi niin paskaa säätä ei ole kun +11... osaisko joku neuvoa kuinka tossa voisi ton 30.pv ehdon jotenkin kiertää että pääsisi pyhinä ajelemaan...???![]()