Ainakin kerran oon molemmissa käynyt,AJ-BIKESSÄ eikös ollut kyltti,että vastaamme puhelimeen ensi sijaisesti vai muistelenko olemattomia hyvä kumminkin jos asiat pannaan asiakkaille tietoon.WASA AUTO RAPIDISTA mammalle ostettiin halvarssonin ajokengät kahden myyjän avustuksella,asian tuntevaa tietoa tuotteista sai ja hinnastakin pystyi neuvotteleen,palvelu ei parempaa vois olla.
Tämä siis siellä vaasan lähellä mustasaaressa.
Minä taas puolestani
EN suosittele Wasa Auto Rapid, mutta kaikki tekevät mitä haluavat. ja on sitten turhaa tehdä rikosilmoitus, ei mulla oo rahaa mitä viedä...
Syy:
Oli pyörä myynnissä. Pyörä oli vanha, eikä päältäkään mikään ruusu, mutta tekniikka kiinnosti eniten. Soitin firmalle, ja kyselin. Juup, kuulemma käy ja kukkuu, ei ylimääräisiä ääniä, ei kuluta öljyä, kone muutenkin ihan kunnossa.
Noh, sain edellisen omistajan kiinni. Omistaja kertoi, että suuttimet ovat porattuja, ei siis vaihdettuja, vaan ihan metalliporalla porattuja, ja aika huonosti kuulemma onnistunut. Öljyäkin kone söi noin litran tai enemmän 6 tkm:ssä. Vähän käynnistysongelmiakin oli esiintynyt, ja mittarista puuttui aika paljon, johtuen siitä että vaijeri oli katkennut aikoja sitten.
Sanomattakin selvää etten pyörää ostanut.
Mutta, se nyt oli vaan yksi tapaus, varmasti vastaavia tarinoita löytyy jokaisen liikkeen kohdalla, tämä sattui vaan minulle itselleni, eikä tutun tutun tutun kaverin kaiman tutulle, ja vaikuttaa siksi minun mielipiteeni, vastaavasti AJ-Bikestä olen vaan saanut hyvää palvelua...tietääkseni ainakin. Ei Warapid varmasti mikään petkuttajamesta ole, semmoiset eivät tuppaa pysymään pystyssä kovin kauan.