• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Äitienpäivän ajelu PK-seudulla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja svahnm
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sunnuntaina 13.5. Lähtö Lahnuksen Shelliltä (Lahnuksentie 2, Espoo). Yritetään päästä matkaan heti 12.00.
Tarkka reitti vielä osittain auki, mutta lenkin kääntöpiste voisi olla jossain Fiskarssin kulmilla.

Mukaan vain hitaammatkin ja uudet naamat, jotka kynnelle kykenevät. Ja äiti kyytiin sivuvaunuun!  
062802moto_prv.gif

EDIT: mulla olisi reitti, josta tulisi karvan yli 300km. Karkeasti reitti menisi Lahnuksesta Röykän kautta Hyvinkäälle ja sieltä Fiskarssiin (Pohja) ja Tammisaaren kautta Espoon suuntaan esim. Mankin Essolle/Kehä3:lle Kauklahden lähelle. Tuo reitti tosin vaatii aikaa enemmän eli paluu olisi arviolta vasta klo. 17 tai hiukan ennen (pysähdelläkin pitää). Kaikkia reitin teistä en ole ikinä ajanut, mutta näyttäisi aika passelilta ympyrältä..

Hienoa, svahnm
bowdown.gif
!
Alfauroksia löytyy, vaikka RIMMON on tilapäisesti polkupyöräilijä (edit väärinkäsitysten välttämiseksi: ei mopoa) ja jens radalla (siis moottoriradalla)
smile_org.gif
.

Kelihän on kohdallaan - ainakin näin aamusta. Itsellä ei irtopisteet riitä kun pukkaa anoppilaa etc. kehiin.

Hyviä ajoja kaikille! Pitäkää kumipuoli alhaalla ja kiiltävä kohti taivasta. Eiköhän meikäläinenkin pääse kesäkuussa (sinne hitaan ryhmän puolelle) ajoihin kun saadaan lapset mökitettyä!

Erinomaisen hienoa äitienpäivää kaikille äideille ja muille elämämme naisille!

-strider-

hmm....houkuttelevaa...kysyin pojilta et saisko äiti äitienpäivä lahjaks käydä viiden tunnin ajolenkillä...ei kauheesti tullu vihreetä valoo...mut shellille yritän päästä kahville ni pääsis vähän
062802moto_prv.gif

Ja mun täytyy skipata. En millään kerkeä näin aikaisin.
sad_orig.gif
Ajelkaa varovasti!

Voisin yrittää ehtiä paikalle. (Minun tuurillani se on kyseenalaista) Jos hitaammatkin siis pysyvät mukana, niin olisihan se kiva käydä ajelemassa vahteeksi porukallakin.

Jos paikalla ei puolilta päivin näy yhtä amatööriä sinisen Fasun kanssa, älkää turhaan jääkö odottamaan.

Hyvinkään ABC:ltä voisi päästä matkaan vartin vaille yksi, jos tuo Lahnus tuottaa ongelmia. Lohjan vesitornilta ehkä pari tuntia lähdöstä?... Tuossa on vasta vajaa puolet ajettu..
En ajatellut mitään pysähdystä noihin, (tosin Hyvinkäällä voisi ehkä hätäisimmät käydä veskissä jos tarvetta ekan 50km jälkeen...)
Ajat on arvioita ja pidätän oikeuden muuttaa reittiä tarvittaessa...

tultii just mummolasta..ei millää kerkee kahveelle(pitää ruokkia nälkäset suut) ku 12.00 jo lähette... joku toinen kerta sit ...upee ilma teil...ajelkaa varovasti...
thumbs-up.gif

Kiitoksia kaikille mukana olleille. Hiukan nipistimme loppupäästä reittiä, kun alkoi kello olemaan sen verran paljon.

Kiitokset freddelle paremmasta paikallistuntemuksesta. Mun reitissä olisi ollut hiekkapätkäkin..
biggrin.gif
(tosin ei sitten ihan ehditty sinne Tammisaareen asti tällä kertaa..)

Kiitoksia kaikille mukana olleille. Hiukan nipistimme loppupäästä reittiä, kun alkoi kello olemaan sen verran paljon.

Kiitokset freddelle paremmasta paikallistuntemuksesta. Mun reitissä olisi ollut hiekkapätkäkin..
biggrin.gif
(tosin ei sitten ihan ehditty sinne Tammisaareen asti tällä kertaa..)

Juu, kiitos vaan kaikille, oli oikein mukavaa ajella taas tänään
smile_org.gif

Ja reittikin oli ihan hieno ajella.

Huomasin ilmon niin myöhään, että lähdin tavoittamaan teitä Hyvinkäältä.
Olin Hyvinkään ABC:llä 12:53, ketään ei näkynyt, joten lähdin ripeästi ajamaan teitä "kiinni". Ajelin Kytäjäntietä Läyliäisiin ja sieltä Karkkilaan, ajattelin, että sitä reittiä tekin ajatte, kun sattuvat olemaan hyviä pätkiä. Letkan häntä ei vaan tullut vastaan
smile_org.gif
, ei muuta kuin Karkkilasta Vihtiin ja sieltä Nummelan kautta Lohjalle.
Lohjalla olin aika tarkalleen klo 14:00, siinä pientä evästystä grilliltä ja odottelua, päätin jatkaa matkaa joskus 14:25 Saukkolaan päin. Tulitte suunnilleen puolivälissä Saukkolaa vastaan, Harzan ainakin tunnistin kärkiryhmästä. Olihan teitä toistakymmentä, mikäli kaikki olivat samaa porukkaa. No mulla alkoi aikataulu jo sanomaan, että jatka kotia päin. Turuntien yli Pusulaan ja Vihtiin, sieltä pikkuteitä pitkin Vantaalle.

Mukava keli ajella, ei palellut, mutta ei tullut kuumakaan. Kytäjäntiellä monissa kurveissa soraa, sekä pätkä remontissa olevaa tietä ilman päällystettä. Muuten tiet loistokunnossa.

Kiitos vetäjälle hyvästä reitistä, Lohjan suunnalta löytyi mukavia ennen kokemattomia mutkia.

"Aamulla" tuli hieman kiirus, kun vasta varttia ennen puoltapäivää avasin netin ja huomasin kokoontumisen Lahnuksen Shellillä klo 12:00. Shellillä olin noin 10 min myöhässä, mutta onneksi juuri kerkesin letkaan mukaan.

Kytäjän tiellä tosiaan oli hieman hiekkaa mutkissa ja pieni sorapätkäkin. Sää suosi ja mukava oli reissu, nyt sitten kannustamaan Suomi jääkiekon maailmanmestariksi !

Kiitokset svahnmille ja kumppaneille! Säikähdin niitä tummia pilviä Tammisaaren suunnalla ja lähdin kohti kotia. Jouduin käymään vielä Tammiston suunnalla ja motarilta näkyi pienemmän tien risteyksessä mopo kyljellään + hälytysajoneuvoja. Toivottavasti kuskille ei käynyt huonosti
confused_orig.gif
.

Kiitoksia vaan hyvästä reitistä ja mukavasta ajoseurasta!  
062802jumpie_prv.gif

Oli mukava huomata, että tällainen hidas törttöilevä amatöörikin pidetään joukossa mukana. 345 km oli mittarissa, kun pääsin kotia. (Ja löysin muuten ihan ensiyrittämällä kotiin asti. Kiitos vaan suunnannäyttäjille.)

PS. Saatanpa luulla vain, mutta tuntui kuin sillä vastaan tulleella poliisiautolla olisi ollut jokin vaikutus...?  
033102bebe_1_prv.gif

wink.gif

Back