Jep, intiaani Lartsalle kävi vähän köpelömmin suurin piirtein samassa harrastuksessa...mut jäi henkiin.![]()
![]()
![]()
Just noin. Olipas taas hyvä video! Uskomatonta, että joku pystyy tuohonkin. Ja taas ilman kypärää..![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, intiaani Lartsalle kävi vähän köpelömmin suurin piirtein samassa harrastuksessa...mut jäi henkiin.![]()
![]()
![]()
Just noin. Olipas taas hyvä video! Uskomatonta, että joku pystyy tuohonkin. Ja taas ilman kypärää..![]()
![]()
Larryn tasapaino horjui tietääkseni paskan etupyöränlaakerin myötä ja paljon kovemmasta vauhdista.Jep, intiaani Lartsalle kävi vähän köpelömmin suurin piirtein samassa harrastuksessa...mut jäi henkiin.![]()
![]()
![]()
![]()
Mitäs se meitin päivää pilaisi. Kyllä kova omistamisen tahto ko laitteeseen on kuultanut hieman läpi.Täytyy nyt varmaan vihdoin ja viimein pilata teidän päivä lopullisesti![]()
Mulla on ollut maamoottori jo loppukesästä lähtien joten huono sitä nyt enään on tahtoa kun sellainen jo on....![]()
Noh, tuosta se tahto alkaa hiljalleen muokkautua. Totuttaudut mukavasti siihen kulttuuriin, jossa ei enää olekaan niin kiire yhtään mihinkään.Täytyy nyt varmaan vihdoin ja viimein pilata teidän päivä lopullisestiEihän Pave voi, ku ei se uskalla myöntää tahtovansa Taavettia niin eihän se voi äänestää jotta millä perusteella aikois mokoman ostaa...![]()
![]()
Mulla on ollut maamoottori jo loppukesästä lähtien joten huono sitä nyt enään on tahtoa kun sellainen jo on....![]()
Onneksi olkoon hienon valinnan johdosta; mikäs sai ryhtymään moiseen malmikasaan? Millä mielellä on kilsat taittuneet?Täytyy nyt varmaan vihdoin ja viimein pilata teidän päivä lopullisestiEihän Pave voi, ku ei se uskalla myöntää tahtovansa Taavettia niin eihän se voi äänestää jotta millä perusteella aikois mokoman ostaa...![]()
![]()
Mun viestejä on näemmä kans täältä häipynyt.Siivottu henkilökohtaisuudet pois, koittakaahan pysyä asiallisina.
Mitenkös tommonen pelleily sopii sun maailmankuvaas, jossa oot aikasemmin naureskellut onnettemuuksissa kuolleille ja nimitelly niitä idiooteiksi jotka Darvin on kitkenyt pois? Onko toi sun ilmankäsiäajelu jotenkin ylevämpää kuin esim:keuliminen vai oletko luomakunnan kruununa kaikkien yläpuolelle?No mitäs luulet?
Östersundom - Treksilä 27km
Kivistö - H:linna 86km
Eikä oo valoja tms välillä. Ei oo vaikeeta, kokeile joskus sillä sun Harrikalla.
ps: Onnistuu myös vanhemmalla kalustolla:
Westside Motorcycle Club, Oregon, 1938
Minulla on ollut aina samat fiilikset HD:n koeajon jälkeen kuin tuolla toimittajalla. Vilkkusysteemi on ihan kiva ja ajoasento leppoisa, mutta muut ominaisuudet loppuu kesken nopeuden noustessa moottoritienopeuksiin tai ensimmäisen mutkan tullessa vastaan.Kai sä ymmärrät että toimittajan näkökulmaa vaihtamalla tuokin juttu olisi aivan erilainen?
Allekirjoitan tuon täysin. Hyvin kirjoitettu.Tässäpä mielenkiintoinen näkökulma HD-vehkeisiin:
http://issue.teknari.fi/ee81db837f29bbb5a0401728aacc0b4f0452753f/#/49
taitaa olla täälläkin jo kahdeksas ajokesä samalla laitteella, josko tekisi siitä sellaisen hippikustomin vaihteeksi vai antaisko rottaantua rauhassa.. mielen mukaan. pyörähän on tietysti kawasaki ZX12R. muilla vehkeillä vielä useampia kausia ja välikausia menossa tietysti.Höh, mulla alkaa seitsämäs kausi samalla laitteella. Kun tuon harrikan sillon aikoinaan hankin niin muuta en ole tarvinnut. Katotaan nyt mimmonen se tulevalla kaudella on, ja kukaties se on jonainpäivänä semmonen pää edellä ajettava jäykkäperä. Ei tiiä valmiiksi sanoa koska visiot muuttuu yleensä tehdessä.![]()
Tuota en allekirjoita. Ajoasennossa ei ole mitään vikaa, toisin oli roadkingissa jossa polvet ja perse kipeyty 50 kilsan jälkeen. Zetorilla taasen esim. rautaperse kivuttomasti.ja onnetonta ajoasentoa suomalaisille maanteille...