Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Halvemmaks VOI tulla jos tilaat Stormilta uuden virtalukon. Vuoden -05 kataloogissa F:n virtalukko näyttäis olevan 75€. Ehtivät ehkä vielä laittaa tänään matkahuollossa niin voit päästäkin viikonloppuna ajeleen...Kyseessä siis suzuki gsx-f vm. 99 . Mitään käynnistyksenestoa mopottimessa ei ole eikä muitakaan hienouksia avaimessa. Olen vain hieman kärsimätön ja haluaisin avaimen jo tänään että pääsisin ajelemaan viikonloppuna..mietin jo tuossa josko tilaisin lukkosepän ottamaan muotin ja tekemään uuden avaimen jos se on mahdollista tms.![]()
...niin tai tankkiin bensaa. Koko lukkosarja onkin sitten huomattavasti kalliimpi olettaisin.Halvemmaks VOI tulla jos tilaat Stormilta uuden virtalukon. Vuoden -05 kataloogissa F:n virtalukko näyttäis olevan 75€. Ehtivät ehkä vielä laittaa tänään matkahuollossa niin voit päästäkin viikonloppuna ajeleen...Kyseessä siis suzuki gsx-f vm. 99 . Mitään käynnistyksenestoa mopottimessa ei ole eikä muitakaan hienouksia avaimessa. Olen vain hieman kärsimätön ja haluaisin avaimen jo tänään että pääsisin ajelemaan viikonloppuna..mietin jo tuossa josko tilaisin lukkosepän ottamaan muotin ja tekemään uuden avaimen jos se on mahdollista tms.![]()
![]()
Toinen juttu sitte jos penkkikin pitäis saada irrotettua...
JK
Kokeile tätä:Kiitoksia vain kaikille vastauksista, tässä kun olen mietiskellyt asiaa, niin tuli hämärä mielikuva, että vara-avain olisi tullut mukaan ja se olisi huoltokirjan yms. kanssa pussissa penkin alla..tämä siis vain hämärä muistikuva. Ja penkki tietenkin avautuu vain avaimella, loistava paikka jättää ainakin vara-avain, jos se sieltä löytyyPitää koittaa purkaa penkki jotenkin pois ja varmistaa asia..![]()
Kokeile tätä:Kiitoksia vain kaikille vastauksista, tässä kun olen mietiskellyt asiaa, niin tuli hämärä mielikuva, että vara-avain olisi tullut mukaan ja se olisi huoltokirjan yms. kanssa pussissa penkin alla..tämä siis vain hämärä muistikuva. Ja penkki tietenkin avautuu vain avaimella, loistava paikka jättää ainakin vara-avain, jos se sieltä löytyyPitää koittaa purkaa penkki jotenkin pois ja varmistaa asia..![]()
Jos sulla on yhtään mielikuvaa / muistikuvaa avaimen mallista. Ota rakotulkki, jota viilaat ja muotoilet avaimen muotoon. (Jos se sun vara-avain olis vaikka siellä penkin alla)
Vanhat lukot (kuluneet) ei ole niin tarkkoja enää sen avaimen muodon suhteen. Näitä (viilattja rakotulkkeja) ne autorosvotkin tekee. Metallisen lehtiharavan piikkikin käy aihioksi. Tai sitten kokeilet jonkin muun laitteen avaimia. Ei noi mopojen/autojen lukot kovin kummoisia ole.
Onnistuu ja saat sitten tarjota minullekin(1 / 2 bissee ei riitä!), jos joskus sinne P-Karjalaan eksynKokeile tätä:Kiitoksia vain kaikille vastauksista, tässä kun olen mietiskellyt asiaa, niin tuli hämärä mielikuva, että vara-avain olisi tullut mukaan ja se olisi huoltokirjan yms. kanssa pussissa penkin alla..tämä siis vain hämärä muistikuva. Ja penkki tietenkin avautuu vain avaimella, loistava paikka jättää ainakin vara-avain, jos se sieltä löytyyPitää koittaa purkaa penkki jotenkin pois ja varmistaa asia..![]()
Jos sulla on yhtään mielikuvaa / muistikuvaa avaimen mallista. Ota rakotulkki, jota viilaat ja muotoilet avaimen muotoon. (Jos se sun vara-avain olis vaikka siellä penkin alla)
Vanhat lukot (kuluneet) ei ole niin tarkkoja enää sen avaimen muodon suhteen. Näitä (viilattja rakotulkkeja) ne autorosvotkin tekee. Metallisen lehtiharavan piikkikin käy aihioksi. Tai sitten kokeilet jonkin muun laitteen avaimia. Ei noi mopojen/autojen lukot kovin kummoisia ole.![]()
![]()
![]()
Jos onnistuu niin tarjoon
! Tai sitten pyydät tän Rib@55:sen metalliharavineen paikalle
Jos ei onnistu niin purkaamot yms myyvät näitä lukkosettejä avaimineen suht edullisesti. Tahtovat aina jäädä ehjäksi pyörästä vaikka kuinka mälläis.![]()
Mää oon vasta 19 vuotta korjaillu lukkoja, mutta väittäisin, että tuo rakotulkki juttu pitää paikkansa..Onnistuu ja saat sitten tarjota minullekin(1 / 2 bissee ei riitä!), jos joskus sinne P-Karjalaan eksynKokeile tätä:Kiitoksia vain kaikille vastauksista, tässä kun olen mietiskellyt asiaa, niin tuli hämärä mielikuva, että vara-avain olisi tullut mukaan ja se olisi huoltokirjan yms. kanssa pussissa penkin alla..tämä siis vain hämärä muistikuva. Ja penkki tietenkin avautuu vain avaimella, loistava paikka jättää ainakin vara-avain, jos se sieltä löytyyPitää koittaa purkaa penkki jotenkin pois ja varmistaa asia..![]()
Vanhat lukot (kuluneet) ei ole niin tarkkoja enää sen avaimen muodon suhteen. Näitä (viilattja rakotulkkeja) ne autorosvotkin tekee. Metallisen lehtiharavan piikkikin käy aihioksi. Tai sitten kokeilet jonkin muun laitteen avaimia. Ei noi mopojen/autojen lukot kovin kummoisia ole.![]()
![]()
![]()
Jos onnistuu niin tarjoon
! Tai sitten pyydät tän Rib@55:sen metalliharavineen paikalle
Jos ei onnistu niin purkaamot yms myyvät näitä lukkosettejä avaimineen suht edullisesti. Tahtovat aina jäädä ehjäksi pyörästä vaikka kuinka mälläis.
Haravan jätän kotiin
, mut sen piikin voin näytiksi ottaa mukaan.![]()
Muistaa sitten ilmoittaa kun on toi minun neuvoni toimi![]()