Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sull on väärä pyörä,toi mun adve on vissin stealth mallia kun kaverit takana kuvataan mutt ei mua vaikka ajetaan samaa vauhtiaNo ei yllätä. Enemmän oon ollu yllättynyt kun ne ei ole tuota aikaisemmin jo keksinyt.
Nyt kun voi vaa morjestella peltipönttöjen kohalla vaikka kuinka räpsyy.![]()
Ei välttämättä,kyll jäljet sitten näkyis asfaltilla vaikka olisivat vain siimanpaksuista sinne jyrsinyt.Se on se rautamalmin määrä ratkaiseva - ovat induktio silmukoita kaivaneet sinne tiehen.
Ja pitää peilivisiiri kiinni kuten tähänkin asti.Täytyy sitten vaan muistaa vähän kädellä peittää sitä tarraa jos ei jaksa vastustajan kaistalta tai pientareelta silmukkaa väistää![]()
Tosin ne voi välttää ajamalla keskiviivan vieressä,eikä muuten räpsähdä ainakaan vanhalla porintielläSe on se rautamalmin määrä ratkaiseva - ovat induktio silmukoita kaivaneet sinne tiehen.
Kyllä se räpsäyttää Härkälän S-marketin, Rinnekodin risteyksen ja sitten siinä kuudenkympin alueella R.Heinon kohdilla. =)Tosin ne voi välttää ajamalla keskiviivan vieressä,eikä muuten räpsähdä ainakaan vanhalla porintielläSe on se rautamalmin määrä ratkaiseva - ovat induktio silmukoita kaivaneet sinne tiehen.![]()
Jossa sisäänrakennettuna lamautin. Nii ei pääse pahikset karkuun hyviksii.Etäluettava mikrosiru olisi hyvä olla jokaisella.
Kyllä se räpsäyttää Härkälän S-marketin, Rinnekodin risteyksen ja sitten siinä kuudenkympin alueella R.Heinon kohdilla. =)Tosin ne voi välttää ajamalla keskiviivan vieressä,eikä muuten räpsähdä ainakaan vanhalla porintielläSe on se rautamalmin määrä ratkaiseva - ovat induktio silmukoita kaivaneet sinne tiehen.![]()