Ei mikään Suomen moottoriradoista saa loppua... EI MIKÄÄN...
allekirjoitettu
allekirjoitettu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niinpä. En allekirjoittanut, kun ei tämmöisellä ole mitään vaikutusta.Joo. Huh huh.Olisi ehkä kannattanut miettiä noita sanamuotoja tuossa adressin aloitustekstissä.
Asiallisempi linja toimisi varmaan paremmin.
Olisi ehkä kannattanut miettiä noita sanamuotoja tuossa adressin aloitustekstissä.
Asiallisempi linja toimisi varmaan paremmin.
Hyvä että teit oman ratkaisun. Saisivat nämä muut valittajat ottaa mallia. Kyllä suomesta löytyy alueita joissa ei kuulu moottorimeteliä.Skippaan minäkin, asuin muutaman vuoden Ahveniston radan "laskeuma-alueella" (n. 2 kilometrin päässä Ojoisilla) ja kyllähän se melu aika-ajoin kävi hermon päälle.![]()
Tarkennetaan nyt sen verran, että en ole valittanut asiasta - totesin vain miten itse koin radalta kantautuvat äänet. Pystyn kyllä hyvin ymmärtämään, että joku paikallinen haluaa radasta eroon.Hyvä että teit oman ratkaisun. Saisivat nämä muut valittajat ottaa mallia. Kyllä suomesta löytyy alueita joissa ei kuulu moottorimeteliä.Skippaan minäkin, asuin muutaman vuoden Ahveniston radan "laskeuma-alueella" (n. 2 kilometrin päässä Ojoisilla) ja kyllähän se melu aika-ajoin kävi hermon päälle.![]()
Muutaman vuoden minäkin asuin Ojoisilla eikä koskaan ottanut radan meteli hermoon.
Jeps joo.Hyvä että teit oman ratkaisun. Saisivat nämä muut valittajat ottaa mallia. Kyllä suomesta löytyy alueita joissa ei kuulu moottorimeteliä.
Muutaman vuoden minäkin asuin Ojoisilla eikä koskaan ottanut radan meteli hermoon.
mä tietäisin mist sais sitä kakkaa viedään sinne nii eivät saa purkulupaaNehän voi alkaa suunnittelemaan, vaikka liitooraville pesiä!!![]()
Mä voin lähtee messiin kyseleen.edit: täsmennetään vielä, että itse käytän molempia aloitteessa mainittuja ratoja ja taidanpa mennä kohta kysymään joltain, että mitäs tää nyt on. Ja koska kielletään uiminen Ahvenistonjärvessa. Kusevat ja kiljuvat siellä ihmiset.
Viherhenkilö muuttanut halvalla radan viereen ja nyt suhteilla järkkää sulkemispäätöksen. No joo en tiedä taustoistaKyselin tuolta nettiadressin allekirjoituksena olevasta gmail osoitteesta, ja sieltä tuli vastaus, että adressia on päivitetty.
Hämeenlinnan Vihreät ajaa valtuustoaloitteena Ahveniston luonnonsuojelualueen laajentamista, joka tarkoittaa radan lopettamista.
Käykääpä epäilijät lukemassa. http://www.hameenlinnanvihreat.fi/?p=112