• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ahvenisto ma. 20.8 klo 10-18

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hookala
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Minä ja muut ei olla kärsimättömiä vaan uteliaita.
Lippuvuorot taas kerran kiinnostaa.

MR sanoi:
Lippuvuoro "myyty" Brokebikelle.

Brokebike hoitaa tosiaan tuon minun porttivuoroni klo 16-18. Tsemiä kaikille huomiseksi, renkaat asfalttia vasten, eiks ni:peukutpystyyn:

Ite tosiaan sotimassa ensi viikon :shoot:

Kiitokset järjestäjille ja lippumiehille
Hyvin hoidettu ajosessiot, vaikka harrastaja pohjalta tehdään tuntui että ammattilaiset ovat asialla

kimmoj sanoi:
Järjestävä taho haluaa kiittää lippumiehiä ja porttivahteja. Hyvin hoiditte hommanne!

Kiitos että jokin edes tälle päivää onnistui kunnes oltiin romut tontissa. Hyvä päivä muuten ja kiitokset järkkäreille as allways.

nystres sanoi:
Kiitokset järjestäjille ja lippumiehille
Hyvin hoidettu ajosessiot, vaikka harrastaja pohjalta tehdään tuntui että ammattilaiset ovat asialla

Samoten, ja osaavat tilata paikanpäälle aivan täydellisen ajokelin ; )

Kiitos taas.

Kiitokset kaikille turvallisesta ajoseurasta koulutusryhmässä. Ja kiitos kouluttajille loistavasta opetuksesta. :thumbup:

Kiitokset järjestäjälle ja kouluttajille hienosta ratapäivästä! Kyllä oli mahtavaa porukkaa, neuvoa ja ymmärrystä riitti vaikka radan tukkeena enimmäkseen tulikin oltua! t. Bussikuski :thumbup:

Olipahan mukava päivä, ei harmita yhtään että livisti töistä, vaikka aamulla taivas synkältä näyttikin. Uudesta melunmittaustavasta peukkuja, sai irrotella peilejä ja teipata paikkoja rauhassa. Onpahan paljon kuvia, ja sarjalaukaukset on siistejä, kiitos!

Timpa sanoi:
Kuvaajalle Kiitos!

<- Saanko mä käyttää tota?

Vastaan kuvaajan puolesta. Saa käyttää vapaasti. Nämähän oli vasta harjoittelukuvia kun ekaa kertaa kamera kädessä sekä radalla.

Hyvä ajopäivä:D
Kiitos järjestäjille ja Kuvaajalle!
Kuviin olin päässyt kiitettävästi ja kehitys kohteita löydetty.

Vielä pitäis löytää Milleen jostain vakio Eprom niin vois pyörä toimia
paremmin Ahvenistolla vaadittavalla tukkosella putkella!

Brokebike sanoi:
Hyvä ajopäivä:D
Kiitos järjestäjille ja Kuvaajalle!
Kuviin olin päässyt kiitettävästi ja kehitys kohteita löydetty.

Vielä pitäis löytää Milleen jostain vakio Eprom niin vois pyörä toimia
paremmin Ahvenistolla vaadittavalla tukkosella putkella!

Mulla on tuonon vakio eprom. Tosin onnistuin vääntämään siitä muutamat pinnit vähän ikävästi, että en tiedä pystyykö sitä asentamaan takaisin.

Back