• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ahvenisto 3.8.2018 (perjantai) 110dB meluraja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vertzu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nitrous sanoi:
Tällä hetkellä paikalle tulossa neljä kouluttajaa ja ATII kurssille 15 osallistujaa. Jos ATII kurssilaisten määrä ei tuosta kasva, pystyy yksi kouluttaja ottamaan neljä ATIII oppilasta, mutta ennakkoon emme pysty lupaamaan ATIII-kurssin toteutumista. Kouluttajat arvioivat tilanteen aamulla paikan päällä ja asiasta ilmoitetaan ajajakokouksen yhteydessä.

Lisäksi on hyvä muistaa, että ATIII on vain jäsenille tarkoitettu kurssi. Jäseneksi toki pystyy liittymään myös paikan päällä jos sitä ei vielä ole tehnyt.

Olisi hienoa jos AT3 järjestetään.
Mistäs muuten tuon jäsenyysstatuksen näkee? Maksut on maksettu ja kortti saatu, mutta en keksi mistä jäsenyyden voi tarkistaa täällä foorumilla.

Waiski_ sanoi:
Olisi hienoa jos AT3 järjestetään.
Mistäs muuten tuon jäsenyysstatuksen näkee? Maksut on maksettu ja kortti saatu, mutta en keksi mistä jäsenyyden voi tarkistaa täällä foorumilla.

Nuo ORG-siivet nimimerkkisi alla esim. tuon äskeisen viestisi vieressä kertovat että jäsenyys on voimassa.

Eiku peekewe :D. Mulla on näköjään kahdet tunnarit :D. Enpäs ole tajunnut.
Toiset tunnarit toimii tapatalkilla kirjoittaessa ja toiset tietokoneella :D.

Kaikki opastus, myös maksulliset, olisi enemmän kuin tervetullutta, mutta AT3 ratapäiväedellytykset ei kyllä täyty vielä tämän vuoden puolella.

Jos moiseen on mahdollisuutta niin voin harjoittaa lahjontaa harjoittaa paikan päällä.

Nitrous sanoi:
Tällä hetkellä paikalle tulossa neljä kouluttajaa ja ATII kurssille 15 osallistujaa. Jos ATII kurssilaisten määrä ei tuosta kasva, pystyy yksi kouluttaja ottamaan neljä ATIII oppilasta, mutta ennakkoon emme pysty lupaamaan ATIII-kurssin toteutumista. Kouluttajat arvioivat tilanteen aamulla paikan päällä ja asiasta ilmoitetaan ajajakokouksen yhteydessä.

Lisäksi on hyvä muistaa, että ATIII on vain jäsenille tarkoitettu kurssi. Jäseneksi toki pystyy liittymään myös paikan päällä jos sitä ei vielä ole tehnyt.

Olisi hieno juttu, tosin ongelmaksi minulle tullee se, että olen liputtajana päivän aikana. Onnistuuko kurssille osallistuminen silti jos saisi sumplittua lippuvuoron päivän päätteeksi?

Kerberos sanoi:
Kaikki opastus, myös maksulliset, olisi enemmän kuin tervetullutta, mutta AT3 ratapäiväedellytykset ei kyllä täyty vielä tämän vuoden puolella.

Jos moiseen on mahdollisuutta niin voin harjoittaa lahjontaa harjoittaa paikan päällä.

Minä voin suorittaa aamusella ajolinjanäyttöä porukalle joka ei ole kurssilla. Pidätän täyden oikeuden omiin linjoihini ja ne saattavat poiketa varsinkin joidenkin kurssien linjoista tietyissä paikoissa. Olen koittanut nämä linjat kopioida sellaisilta kuskeilta jotka menevät tuolla kovaa.

Soikkeli sanoi:
Minä voin suorittaa aamusella ajolinjanäyttöä porukalle joka ei ole kurssilla. Pidätän täyden oikeuden omiin linjoihini ja ne saattavat poiketa varsinkin joidenkin kurssien linjoista tietyissä paikoissa. Olen koittanut nämä linjat kopioida sellaisilta kuskeilta jotka menevät tuolla kovaa.

Peukkua!

Soikkeli sanoi:

Kuulostaa aivan loistavalta ajatukselta.
Edelliseltä ajokerralta jäi käteen selkeästi parantunut vauhti, mutta myös täysin uupunut ruho.
Faktahan on että joka asiassa teen vääriä juttuja muttei niitä itse osaa oikein paikallistaa.

Täällä kanssa halukas AT3 osallistuja! Onko liputusvuoro este kurssille osallistumiseen, jos sellainen järjestetään?

Tikkariletka Ahvenistolle Helsingistä.

Kun olin ensimmäistä kertaa Ahvenistolla joku vuosi sitten, oli mukava ajella porukassa kun ei tarvinnut miettiä mistä mennä. Koska nyt luulen jo osaavani reitin, niin kutsunkin halukkaat mukaan letkaan.

Lähdetään 7:30 Keimolan Nesteeltä. Ajetaan moottoritietä nopeusrajoitusten puitteissa muodostelmassa ja tankataan vielä ennen radalle menoa Hämeenlinnassa.

Jos kiinnostuneita on, voisin ajella letkassa myös takaisin hieman mutkikkaampaa reittiä.

T.Teppo

GKO sanoi:

Kun olin ensimmäistä kertaa Ahvenistolla joku vuosi sitten, oli mukava ajella porukassa kun ei tarvinnut miettiä mistä mennä. Koska nyt luulen jo osaavani reitin, niin kutsunkin halukkaat mukaan letkaan.

Lähdetään 7:30 Keimolan Nesteeltä. Ajetaan moottoritietä nopeusrajoitusten puitteissa muodostelmassa ja tankataan vielä ennen radalle menoa Hämeenlinnassa.

Jos kiinnostuneita on, voisin ajella letkassa myös takaisin hieman mutkikkaampaa reittiä.

T.Teppo

Huippuidea tämä. Mä tuun pakettiautolla. Eli en osallistu letkaan. Mutta starttipaikalle keimolaan voisin tulla.

Soikkeli sanoi:
:thumbup: Itse en ole Ahvenistolla koskaan käynyt, niin tällainen olis hieno homma.

Keimolan letkaankin voisin ilmestyä.

GKO sanoi:

T.Teppo

Tää paluu kyllä kiinnostelis!:orgmp::orgmp::orgmp:
(Jos suinkin vaan osuu aikataulut yksiin.)

oikosulku sanoi:
Joko tuo mahdollinen AT3 ehti täyttymään? Jollei, niin tulen mieluusti oppimaan! :jippikaijee:

Kouluttajat katsovat tilanteen paikan päällä. Tällä hetkellä näyttää siltä, että ATII työllistää kokonporukan, mutta varmuus selviää paikan päällä.

Back