• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ahvenisto 29.7.2017 lauantai

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vertzu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Järjestävä taho kiittää osallistujia :orgmp:

Päivä sujui suht mallikkaasti, jotain pientä vannekolistelua ja takapenkin heittelyä tais olla... Mut kaikil pysy kikottimet pystyssä ja sääkin suosi meitä :thumbup:

Ratakoirakin anto kaikkensa ja väsähti kesken liputusvuoron :polonen:

Liitetiedostot

• 20376170_10155894793617697_3870701040341208637_n.jpg
    20376170_10155894793617697_3870701040341208637_n.jpg
    96,7 KB · Katselut: 94
Kiitoksia kaikille upeasta ratapäivästä!

Oma suunnitelma oli että järkkäröinnin ja kahden porttivuoron välissä kerkee ajaa enkan.

En ois uskonu että siitä enkasta saa sen 2,3 sekkaa pois! Siitä kiitos kuuluu kaikille kun ajoitte niin mallikkaasti ja pysyitte pystyssä. Niinpä oli aikaa sitten ajaa ihan tarpeeksi.

Tällasta lisää, on kiva olla tekemässä onnistuneita päiviä.

Bacalao sanoi:
hoi! holtsu ja muut kuvaajat :bye:

kuvia kaipailisin ... minne nykyään niitä postailette :wanna:

Kaikki jo julkaistut löytyy tuosta mun sigun osoitteesta ja myös siinä olevalla google haulla. Työn alla on nyt jonossa Imatranajot, viimeisin Kemora-viikonloppu ja Ahvenisto, eli kuvamassaa on perattavana ja käsittelyä oottamassa n. 3500 kuvan verran. Sitten kun väliin tuli vielä sukulaistytön rippijuhlat, niin ei tässä vapaa aikanaan tarvis muuta tehäkään kuin säätää kuvia. Ja sit siitäkin vähästä vapaa-ajasta niitä on ratapäivillä ottamassa lisää. Joten, kestää kestää, mutta malttakaa, kyllä ne sieltä pikkuhiljaa valmistuu :) Kyllä mä välillä yksittäisiin kyselyihin reagoin ja teen kuvat kohteelle ohi jonon, mutta siinäkin on oma hommansa. Siksi mieluummin julkaisen kerralla koko tapahtuman setin kaikille.

Holtsu sanoi:
Kaikki jo julkaistut löytyy tuosta mun sigun osoitteesta ja myös siinä olevalla google haulla. Työn alla on nyt jonossa Imatranajot, viimeisin Kemora-viikonloppu ja Ahvenisto, eli kuvamassaa on perattavana ja käsittelyä oottamassa n. 3500 kuvan verran. Sitten kun väliin tuli vielä sukulaistytön rippijuhlat, niin ei tässä vapaa aikanaan tarvis muuta tehäkään kuin säätää kuvia. Ja sit siitäkin vähästä vapaa-ajasta niitä on ratapäivillä ottamassa lisää. Joten, kestää kestää, mutta malttakaa, kyllä ne sieltä pikkuhiljaa valmistuu :) Kyllä mä välillä yksittäisiin kyselyihin reagoin ja teen kuvat kohteelle ohi jonon, mutta siinäkin on oma hommansa. Siksi mieluummin julkaisen kerralla koko tapahtuman setin kaikille.

kiitos taas. laatua kannattaa odottaa :jippikaijee:
on hienot kuvat!!

Back