NOx
MotOrg ry jäsen
JMH sanoi:^
Sellainen tuntuma tullut itselle, että kun porukka alkaa siirtyä hitaasta keskiryhmään, ja pyrkii nostamaan siellä vauhtia, niin tuo kaasulla koko mutka lävitse on yksi asia, mikä hidastaa kehitystä.
Eli 100% toimiva ajotapa ajossa, jossa haetaan perusteita kuntoon. Keskiryhmän "vauhdinnostajille" väärä tyyli, josta paikka paikoin vieläkin rimpuilen irti... tana (vitun lemminkäinen esmes.)
Onko meillä konsensus? edit. Varmaankin on... joo, on se.
Näin on.
No juu, oikea tapa riippuu kai siitä mikä on harjoittelun tavoite? Radoilla treenataan muillakin tavoitteilla kuin vauhdin nosto etunenässä. Kun ei tiedä häiritseekö tuo nykiminen kysyjää myös maantieajossa vai onko tavoitteena kovempi kierrosaika radalla ja vain silloin häiritsee, niin vaikea on sanoa riittääkö mutkan ottaminen kevyt veto päällä vai tarvitaanko kalustoon säätöjä.
Ja v**un lemminkäinen, tosiaan. Ehkä joku päivä onnistuu ellei sitten radan pidennys ehdi ensin.

Kunhan täs nyt taas työntää ittensä radalle ja koittaa jollaintapaa saada järkeä tekemiseen ja samalla kokea asianmukaisia ajofiiliksiä.
Mä luulen et koitan ajaa niin että en nyt liikaa tekis mitään niin pysyy ajatus ja oppiminen mukana.
) ja suurin huomio radalla ollessa mulle menee siihen että hartiat pysyy löysänä perseensiirron jälkeenkin