• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ahvenisto 22.7.2014 (ti)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hlin
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
jlik sanoi:
Uppista. Tuntui hukkuvan tämä mun viesti tuohon ketjuun. Etsiskelen edelleen varakyytiä Ahvenistolle jos en saa mun mopoa Taren kärryyn. Ranne oli kylmähauteessa yön yli mutta ei taida olla ajokunnossa Ahvenistolle saakka (jos joutuu ajamaan mopon sinne saakka). Täytyy tuunata ranteeseen tänään joku lasta että pääsen radalle.

No niin, menomatka saattaa mennä Taren kärryllä mutta paluu ei joten oliskos mahdollista saada mun mopo kärryyn/pakuun paluumatkaksi (mihin tahansa pks alueelle). Heitin juuri äsken pienen lenkin ja ajamaan pystyn mutta pitempi matka saattaa olla hankalampi.

jlik sanoi:
Uppista. Tuntui hukkuvan tämä mun viesti tuohon ketjuun. Etsiskelen edelleen varakyytiä Ahvenistolle jos en saa mun mopoa Taren kärryyn. Ranne oli kylmähauteessa yön yli mutta ei taida olla ajokunnossa Ahvenistolle saakka (jos joutuu ajamaan mopon sinne saakka). Täytyy tuunata ranteeseen tänään joku lasta että pääsen radalle.

Tuon kätesi takia saatat vaarantaa oman ja muiden radallaolijoiden turvallisuuden, pitäisikö sinun ihan rehellisesti katsoa peiliin ja siirtää rataharjoittelu ajankohtaan, jossa olet varmasti terve ja saanut hiukan lisää tuota ajokokemusta isolla pyörällä ennen radalle menoa?
Käsi lastoitettuna radalle ja lyhyt ajokokemus ei kuulosta turvalliselta radalle menolta.

troni sanoi:
Tuon kätesi takia saatat vaarantaa oman ja muiden radallaolijoiden turvallisuuden, pitäisikö sinun ihan rehellisesti katsoa peiliin ja siirtää rataharjoittelu ajankohtaan, jossa olet varmasti terve ja saanut hiukan lisää tuota ajokokemusta isolla pyörällä ennen radalle menoa?
Käsi lastoitettuna radalle ja lyhyt ajokokemus ei kuulosta turvalliselta radalle menolta.

Hauskaa miten erilailla ihmiset kokee asioita. Itse en näe minkään valtakunnan riskinä radallaololleni jos joku ajaisikin seassa käsi siteessä tai polvi tuessa parin buranan turvin. Toinen tarina on sitten se että ahvenisto erityisesti on suht fyysinen rata kikkuraisuutensa ja suorattomuutensa johdosta. Näkisinkin siis suurimpana riskinä ranteen parantumisen jos sitä piinaa affenalla päivän. Mutta se taas on täysin ranteenkantajan oma valinta. Jos ajattaa niin sinne vaan ja ilo irti. Kukkahattuilu saati muu jeesustelu ei istu ratailuun sitten missään muodossa.
:WAZAAP:

Tein lenkin tänä aamuna ja ranne tuntui hyvältä ei mitään ongelmia. Pelkään ainoastaan "siirtoajoa" kotoa radalle ja takaisin.

Niin, ja ajan hidas II ryhmässä ja osallistun AT2:seen jossa nopeudet ovat pieniä.

Muoks: Jos sitten ranne alkaa vihoittelemaan niin voinhan mä lopettaa sen ajamisen kesken. Mä olen tulossa sinne lähinnä nauttimaan ajamisesta (ja tietenkin opettelemaan), en kilpailemaan.

Muoks 2: Tapaan Taren tänään joten keskustelen hänen kanssaan.

hillomunkki sanoi:
Tarkemmin tuota katsottuani niin voisi kiinnostaa! (Sekotin AT2 koulutukseen tämän!)

Mitenköhän kun toi oli aika pienelle porukalle niin suhtaudutaan jos lähtee pois kesken päivän?
Minun pitää lähteä kohti töitä siinä 16.30 aikoihin. Kannattaako jättää koulutus välistä ja harjoitella itekseen vai onko ok?

Just ostin Orgin jäsenyydenkin eli tämäkin olisi ok :)

Näitä ei oo kuin pari kertaa kesässä ja 4-5 henkeä kerrallaan, jos kiinnostaa yksilöllinen koulutus kypäräpuhelimen välityksellä niin älä mieti enempää. Eikä se haittaa jos aikaisemmin lähtee, luultavasti Hannula(vetäjä) pystyy sen koulutusjärjestyksellä sumplimaan.

jlik sanoi:
Tein lenkin tänä aamuna ja ranne tuntui hyvältä ei mitään ongelmia. Pelkään ainoastaan "siirtoajoa" kotoa radalle ja takaisin.

Niin, ja ajan hidas II ryhmässä ja osallistun AT2:seen jossa nopeudet ovat pieniä.

Muoks: Jos sitten ranne alkaa vihoittelemaan niin voinhan mä lopettaa sen ajamisen kesken. Mä olen tulossa sinne lähinnä nauttimaan ajamisesta (ja tietenkin opettelemaan), en kilpailemaan.

Muoks 2: Tapaan Taren tänään joten keskustelen hänen kanssaan.

Nonni, laastarikaupasta hommattu rannetuki, ei siis mikään LASTA. Ei estä ajamista radalla. Kaasukahva kääntyy mulle ihan riittävästi.

Muoks: Parin tunnin keikka Taren perässä meni ilman ongelmia käden kanssa joten radalle tullaan.

-Jukkis- sanoi:
Näitä ei oo kuin pari kertaa kesässä ja 4-5 henkeä kerrallaan, jos kiinnostaa yksilöllinen koulutus kypäräpuhelimen välityksellä niin älä mieti enempää. Eikä se haittaa jos aikaisemmin lähtee, luultavasti Hannula(vetäjä) pystyy sen koulutusjärjestyksellä sumplimaan.

Ok,

En mieti enempää! Laitan YV:tä!

Mulla olis liputusvuoro nopeaan ryhmään, jos joku haluaa moisen, niin pistäkäättes privaa.

Huomenna olisi tarkoitus lähteä ahvenistolle ja jos tilaa löytyy, niin ihan radalle saakka kurvailemaan, ja jos yoshimurisija vaan suoltaa desibelirajoihin soveltuvat lukemat.

Verkkokauppa näytti jo sulkeutuneen, mutta ainakin eilen tilaa näytti olevan. Olen siis varovaisen toiveikas. :right:

Kertokaapas muuten ensikertalaiselle orgin ratapäiville (mahdollisesti) osallistuvalle, pitääkö tuo ratamaksu olla käteisenä vai löytyykö kortinlukijaa millä voi kuitata järjestävälle taholle osallistumisensa?

No niin mussukat, kass tässä :polonen:

Päivän liputusvuorot:

[TABLE="width: 500"]
[TR]
[TD][TABLE="width: 500"]
[TR]
[TD][/TD]
[TD]portti[/TD]
[TD]lippu1[/TD]
[TD]lippu2[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]10-12[/TD]
[TD]Daniko[/TD]
[TD]HuR1cane[/TD]
[TD]Timpa[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]12-14[/TD]
[TD]SAM66[/TD]
[TD]henkka 71[/TD]
[TD]tuhti[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]14-16[/TD]
[TD]Boom Driver[/TD]
[TD]Tiuso[/TD]
[TD]Ville S.[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]16-18[/TD]
[TD]Taffu_altteri[/TD]
[TD]Juvi[/TD]
[TD]ASA[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Varalla: Jasu 75

Lista löytyy myös aloitus viestistä.

motorg-trailer-bar.png

Lasse.L sanoi:
Kertokaapas muuten ensikertalaiselle orgin ratapäiville (mahdollisesti) osallistuvalle, pitääkö tuo ratamaksu olla käteisenä vai löytyykö kortinlukijaa millä voi kuitata järjestävälle taholle osallistumisensa?

Vain käteinen kelpaa, toistaiseksi...

Hei. Löytyykö täältä keneltäkään apuja huomenna! Neste kytkin ei irrota kunnolla. Pystyy ajamaan mutta vähän luistaa... Ja tarvis huomenna päästä ajamaan mutta nesteet on himasta loppu! Pystyiskö kukaan jeesaamaan aamulla? Tarvittava neste on dot4! Yv tavoittaa kiitos!

hillomunkki sanoi:
Hei. Löytyykö täältä keneltäkään apuja huomenna! Neste kytkin ei irrota kunnolla. Pystyy ajamaan mutta vähän luistaa... Ja tarvis huomenna päästä ajamaan mutta nesteet on himasta loppu! Pystyiskö kukaan jeesaamaan aamulla? Tarvittava neste on dot4! Yv tavoittaa kiitos!

Sainkin ilmat pihalle pääsylinterin ilmausnipasta! Ei tarvinnut lisäillä nestettä nyt on kytkin taas tunnollinen ja itrottaa!

Ajan myös tuota kautta. Jos aikataulu täsmää ja asemalla on porukkaa saatan liittyä joukkoon (katsotaan aamusta).

Kelit kohdillaan, kivasti kulki ja portilla sai välillä levätä. :)
Kiitos kaikille mukavasta seurasta. :thumbup:

Back