Salmon
Ugalabugala
Turbo sanoi:Myynnissä:
Ahvenisto 13.5.2017
- Ryhmä: Keskihidas
60,00 €
YV:llä tavoittaa.
EDIT: ja lippu myyty käyttäjälle: Timpa
Olethan ilmoittanut ratajärkkäreille myös?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Turbo sanoi:Myynnissä:
Ahvenisto 13.5.2017
- Ryhmä: Keskihidas
60,00 €
YV:llä tavoittaa.
EDIT: ja lippu myyty käyttäjälle: Timpa
Salmon sanoi:Olethan ilmoittanut ratajärkkäreille myös?
Turbo sanoi:Kelle tuo pitää ilmoittaa vai spostilla tähän:
ratavastaavat(ät)moottoripyora.org
?
Nitrous sanoi:Sähköpostilla juurikin tuonne. Kuka myynyt, mitä ja kenelle.
Et sit kippaa!Timpa sanoi:^ Pätevä![]()
Suzu-ukko sanoi:Et sit kippaa!
mikan sanoi:Mulla on jouten 60 millisellä nielulla oleva pitkä ovaaliakra, korkeapuristeinen twini ainakin hiljenee melkoisesti moisella.
Tiedät mistä löytyy, sovita ja kuuntele saundit, kiistellään sitten hinnasta jos tarvis.
stitchess sanoi:Jos hitaaseen ryhmään + ajotaito II tulee peruutuksia, niin minua kiinnostaa osallistua.
sniiki sanoi:Tänne voi kaupata myös samaa pakettia.
siki sanoi:stitchess-lle laitettu yv, mut jos eivastausta kuulu, ni mul on hitaan lippu, en oo tohon ajotaitoon ilmoitautunu, en huomannu noita ryhmämuutoksia aikasemmin, mut eiköhän toi ajotaitokin onnaa.
siki sanoi:stitchess-lle laitettu yv, mut jos eivastausta kuulu, ni mul on hitaan lippu, en oo tohon ajotaitoon ilmoitautunu, en huomannu noita ryhmämuutoksia aikasemmin, mut eiköhän toi ajotaitokin onnaa.
Nmehr9 sanoi:Olisin myös kiinnostunut ostamaan lipun hitaaseen ryhmään jos joku ei pääse lauantai päivälle
stitchess sanoi:Vastasin sähköpostilla.
Seuraavaksi sit ratavastaavalta kyselemään ajotaitoa.
Micky sanoi:Aloitellaan mölymittaukset heti kun mahdollista klo 09:00 jälkeen, jotta ehditään mittaamaan kaikki ennen klo 10:ntä.
Pekksu sanoi:Saiskos liputusvuoroja näytille?![]()
Kaveri on tulossa ihmettelemään touhuja, niin tietäis informoida kellonaikoja.
Soikkeli sanoi:Liputusvuorot lisäilty aloitusviestiin. Poikkeuksellisesti siellä saattaa olla oikea nimi tai nikki, kaikki varmaan kuitenkin itsensä löytää.
Nähdäänpäs aamulla, laittakaa pitkät kalsarit. Mä ainaskin laitan.
![]()