• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

AGV S-4 kypärän tilaus jenkeistä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pure.pf
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Oulu
Elikkäs olen tuossa himoinnut tuollaista s-4 kypärää jonka hinta asettuu täällä Suomen maalla noin 250-280e kieppeille.
Ebayssa näyttävät kuitenkin jenkit kauppaavan samanmoisia pottia
HUOMATTAVASTI halvemmalla, buy it now hinta on välillä jotain 150 dollaria
eek.gif

Edittiä: Tuoltahan löytyikin jo oma osio "tuonti tavaroille", eli enpä kyselekkään täällä enempää tuosta tuonti hommasta.

Eli nyt kaipailisinkin ihan vain käytännön kokemuksia AGV S-4
kypärästä?

(ps. miten h*lvetissä tuota otsikkoa saa muutettua?)

en tykännyt. kaupassa tuntui hyvältä, mutta ajossa meluisa ja pääsi ilma kiertämään vaikkakin oli venttiilit kiinni. kaiken kruunasi venttiileistä kuuluva vihellys kun päätä käänsi sopivaan asentoon.

ko. kypärästähän puuttuu kokonaan se "suikale" sieltä leuan alta, jonka perimmäinen tarkoitus on estää juurikin tuon ajoviiman pääsy nokkaan.

varmaan olisi nakupyörällä toiminut paremmin. tahtoo nuo katteelliset sotkea ilmavirrat miten sattuu..

jos pääset testaamaan ennen ostoa niin sillähän se selviää..

...meluisa ja pääsi ilma kiertämään vaikkakin oli venttiilit kiinni. kaiken kruunasi venttiileistä kuuluva vihellys kun päätä käänsi sopivaan asentoon...
Onkos siinä edes mahdollisuutta sulkea venttiileitä??
withstupid.gif
Mulle ainakin sopivan mallinen ollut tuo kypärä. Ei mun kypärä ainakaan vihellä missään vaiheessa, mutta kyllä tuo muuten äänekäs on, se on tosi. Eipä tuo hinnalla ole pilattu Suomessakaan, mutta mitkähän on rahtikulut jenkeistä? Ja varmasti kylmällä kelillä leuka jäätyy.

Kyllä leuka/naama tuppaa kylmällä viilenemään. HUOM: itsellä istuu visiiri (vieläkin) huonosti pottaan ja siksi humisee huomattavasti. Ihan ok potta, mutta kannattaa todellakin kokeilla ennen kuin ostaa.

Itse kyl mielummin ostaisin AGV:n Stealthin. Esim. Motocard.es myy sitä 257e + 14e posti. Osta Euroopasta, niin postit on pienemmät ja vältyt tulleilta.

...meluisa ja pääsi ilma kiertämään vaikkakin oli venttiilit kiinni. kaiken kruunasi venttiileistä kuuluva vihellys kun päätä käänsi sopivaan asentoon...
withstupid.gif
 Mulle ainakin sopivan mallinen ollut tuo kypärä. Ei mun kypärä ainakaan vihellä missään vaiheessa, mutta kyllä tuo muuten äänekäs on, se on tosi. Eipä tuo hinnalla ole pilattu Suomessakaan, mutta mitkähän on rahtikulut jenkeistä? Ja varmasti kylmällä kelillä leuka jäätyy.
leuasta menee luukut kiinni sisäpuolelta ja päälaelta kun vetää niinsanotusti "liikkuvat eteen"..muistaakseni liukui ne peitelevyt venttiilien tukkeeksi. voi olla että muistan väärin.

mutta sen ainakin muistan että syksyn vilposilla keleillä oli pojalla posket helakan punaiset kun kävi lenkin vetäiseen..hrrr...

withstupid.gif
leuasta menee luukut kiinni sisäpuolelta ja päälaelta kun vetää niinsanotusti "liikkuvat eteen"..muistaakseni liukui ne peitelevyt venttiilien tukkeeksi. voi olla että muistan väärin.

mutta sen ainakin muistan että syksyn vilposilla keleillä oli pojalla posket helakan punaiset kun kävi lenkin vetäiseen..hrrr...
Aina oppii jotain uutta, olihan siinä tosiaan suljettavat luukut!
idea3.gif
Eipä noilla tuntunu olevan suurta merkitystä (lämpösillä keleillä) että oliko auki vai kiinni..
sport05.gif

Back