• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

AGV Kypärän malli hukassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joikhu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jos ja kun saat selville tuon oikeen visiirin niin kerroppas meillekkin. Täytyy laittaa ylös se sitten ku itekkin pitäis tuohon samaiseen malliin ostaa visiiri joskus.

Tuon kypärän mukana tulleessa lapussa on noita agv:n omia numeroita visiireille tälläsiä:

Blu: kit 05106 (hieman sinertävä visiiri)
Gold: kit 05017
Mirror: kit 05105

Kypärän mallista en tiedä mikä mahtaa olla, mutta visiiriä voi tilata tämmöisellä koodilla Duellin jälleenmyyjiltä:

61-1190-00 kirkas
61-1190-01 tumma

+ olemassa peilivisiirejä hopeaa, kultaa ja sinistä.

Toi visiirityyppi on nykyisin AGV kypärissä yleisin.

Mun mielestä muistuttaa Quasaria, sellainen mulla on hyllyssä varakypäränä. Ykköspottana on nykyään AGV-gpPro.

Sen verran täytyy sanoa että Quasarin visiirin lukitus on mun mielestä aivan eri planeetalta kuin tuon GP-pron, josta sentään visiirin saa irti parissa sekunnissa. Quasarin kanssa meni useita tunteja miettiessä ja lopulta revin visiirin irti puoliväkivalloin. Enkä tosiaan vieläkään oikein hallitse oikeaa tekniikkaa....ei hyvä.

Kyllä se tuo quasar q3 malli on. Ellei tuo kypärän mukana tullut vihkonen valehtele tosi pahasti.

Ja tuo visiiri on todella helppo irrottaa. Toivottavasti nyt ymmärtää tästä tekstistä että miten tuo käy. Eli kun visiiri on keskiasennossa näkyy siitä sivusta kun se lipare siinä visiirissä tulee siellä urassa sellasen aukon kohdalle niin vain vääntää visiiriä silleen että nousee se lipare pois siitä urasta jonka jälkiin visiirin nosto ylä asentoon ja se puoli visiiristä onkin irti. Sama homma toiselle puolen niin onkin jo visiiri kädessä. Eli ihan hakoteillä et ole tuon puoliväkivallan kans ollut kun se vaatii vähän rohkeutta kääntä se visiiri irti. Aluksi itekkin mietin että uskaltaako vääntää. Ja takaisin laitto sitten tietenkin käänteisessä järjestyksessä.

me ton kans RM-Heinolle ja osta visiiri 45€
thumbs-up.gif

Ja tuo visiiri on todella helppo irrottaa. Toivottavasti nyt ymmärtää tästä tekstistä että miten tuo käy. Eli kun visiiri on keskiasennossa näkyy siitä sivusta kun se lipare siinä visiirissä tulee siellä urassa sellasen aukon kohdalle niin vain vääntää visiiriä silleen että nousee se lipare pois siitä urasta jonka jälkiin visiirin nosto ylä asentoon ja se puoli visiiristä onkin irti. Sama homma toiselle puolen niin onkin jo visiiri kädessä. Eli ihan hakoteillä et ole tuon puoliväkivallan kans ollut kun se vaatii vähän rohkeutta kääntä se visiiri irti. Aluksi itekkin mietin että uskaltaako vääntää. Ja takaisin laitto sitten tietenkin käänteisessä järjestyksessä.
No voi vi**u, jopas olikin yksinkertainen temppu. Nyt visiiri irtosi 20sekunnissa....

Näin se homma etenee kun tietää mitä tekee. Tuossa gp-prossa tuo tekniikka on tosiaan hiukan erilainen ja sen hiffasi ilman erillistä ohjettakin.

Oli pakko testaa irtoaako Quasarin visiiri vielä vanhasta muistista...joo irtosi, pari sekkaa
biggrin.gif
Mulla on vielä Kultainen peili joten uria ja puria ei edes nää, tunteella vaan
cool.gif

Pitäs varmaan hommaa munkin uusi visiiri niin sais varapotan, toi vanha on niin naarmuilla ettei sillä tee mitään.

Tämä homma tuntuu ratkenneen kaikessa hiljaisuudessa. Itse en ole vielä visiiriä hankkinut sillä mietiskelyn jälkeen päädyin hankkimaan uuden kypärän... Merkki ja malli ei ole vielä selvillä mutta eiköhän se tässä talven aikaan selviä. Loppukaudesta meni lopullisesti hermo kypärän ilmanottojen resonointiin / vihellykseen ja kaikenlisäksi potta alkoi vielä hölskyä päässä (se tosiaan oli kypärä - ei mikään muu neste pääkopassa
wink.gif
)...

Saa tuo AGV jäädä varakypäräksi ja todennäköisesti nykyisellä visiirillä varustettuna  
tounge.gif

mulla on AGV S-4 ja pitäis vaihtaa siihen visiiri.Miten ton visiirin saa irti???
withstupid.gif

sain sen jo irti, nyt ongelmana on etten saa visiriä paikoilleen
miten se onnistuu?

Back