G
Guest
Guest
Jos talvella ostaisi uuden kypärän, mutta arai ja shoei on aika tyyriitä, niin onko agv hintansa väärtti, joku alle 400€ kypärä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Osta se mikä päähäsi sopii parhaiten. Kyllä jokaisella noista merkeistä löytynee myös pienemmästä hintaluokasta jotain...Jos talvella ostaisi uuden kypärän, mutta arai ja shoei on aika tyyriitä, niin onko agv hintansa väärtti, joku alle 400€ kypärä?
tarvii ne tulpat Arainkin kanssa..Shoeita saa ainakin sopivasti maailmalta. Mut muista sit tulpat niiden kanssa.
Kiitos tiedosta. Pistän korvantaakse, kun näistä kakkuloista ei kuitenkaan eroon pääse.edelliseen viestiin, että XR-1000 on ns. suunniteltu "kakkulapäille"...![]()
Taitaa kuitenkin mennä tapauskohtaisesti.edelliseen viestiin, että XR-1000 on ns. suunniteltu "kakkulapäille"...![]()
Jaa-a. Minulla on Shoein Raid II ja prillit. Istuu aivan loistavasti, varsinkin lasien päähän laitto operaatioon olen ollut erittäin tyytyväinen. Minkään sortin tunkemista ei ole tarvinnut suorittaa. Arain ja AGV:n kanssa oli se ongelma, ettei kypärä tukenut tarpeeksi sivulta, otsaan vain painoivat. Kyllä se on niin tapauskohtaista, että muiden tekemät kommentit taitaa pitää jättää ihan heidän omikseen. Tosin ainahan kysellä saaEdit: näköjään oli muitakin joille ei kakkulat istu Shoeihin. Kiinnostaisi saada kommentteja silmälasien käyttäjiltä lisää. Mikä on hyvä malli?
Tuli tuosta otsaa painamisesta mieleen että mulla painoi alkuun myös ikävästi, mutta ainakin mulla auttoi se, että laittoi potan ns. "oikein" päähän = ei takaraivolle, vaan silmikon yläreuna kulmakarvojen tasalle. Sen jälkeen potta on kokonaisuudessaan tuntunut istuvan paremmin.Mulla oli shoei ja ainainen ongelma kun silmälasit ei sopinu kunnolla siihen. Ja sitäpaitsi se painoi otsaa ikävästi.
Toi on ihan mallista kiinni, Raideissa on sangoille urat mitä taas esim z-onessa ei ole.Jaa-a. Minulla on Shoein Raid II ja prillit. Istuu aivan loistavasti, varsinkin lasien päähän laitto operaatioon olen ollut erittäin tyytyväinen. Minkään sortin tunkemista ei ole tarvinnut suorittaa.Edit: näköjään oli muitakin joille ei kakkulat istu Shoeihin. Kiinnostaisi saada kommentteja silmälasien käyttäjiltä lisää. Mikä on hyvä malli?