• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Äänen vaimennin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja samik
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko kellään kokemusta noice killerin teosta itse? Tarkoitus olisi saada kuohittua superduken äänimaailma moottoriradoille sopivaksi. Pärrässä on akran sliparit joihin minulla ei ole killereitä. Tarkotus olisi laittaa killerit radalla paikoilleen ja ottaa pois lähtiessä, joten ei väliä ulkonäöllä. Radalla Tulee käytyä noin viisi kertaa vuodessa, elikkä ei millään viittis panostaa rahaa alkuperäisiin killereihin.

Täh vaatiiko ne radalle harjoituksiin killerit??
omg.gif

Ei viitsinyt ihan alusta asti alkaa tekemään, siis tällaisesta sovelsin.
Siis täh? Kokonaista 6 euroa säästit (+toimituskulut)?
eek.gif

edit: Tai siis lähinnä ketjun aloittaja yrittää säästää tekemällä itse. No ei siinä mitään, ei vaan kannata hirmu kovaa hintaa laskea omalle työlleen, muuten jää tappiolle
smile_org.gif

Kävin äsken hakemassa tollaset killerit. Ovat juuri sellaset aihiot kun ajattelin. Tosta pyörän putken ja killeri holkin välistä pääsee kulkemaan äänet "raakana" tarviikohan väliä tukkia? Tarvii varmaan myös nysvätä jonkinlainen syvyysrajotin, ettei holahda kokonaan putkeen.
Alkuperäiset maksaa 120 euroa nää 12 euroa.
Kiitos Tonille.

onko noi stormin huilut ihan suoria?

tarviis kahteen akraan killerit, mutta kulmaa olis n.45astetta, siis siinä huilussa.

onko helposti taivuteltavissa

Back