Mullikassa juttu.
Otsikko on kyllä /ceestä. Tuossa puhutaan motoristista... mikäs motoristi se on jos ei ole ajo-oikeutta ja pyöränkin on ottanut omin luvin alle? Meillä päin semmosta sanotaan varkaaksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep mäki mietin et mitenhän se on vaarantanu autoilijat kun oikein KAAHANNU 143!!!! Apua!Nyt on pakko puuttua tuohon otsikkoon.. Jotenkin tuntuu ihan pöljältä tuo otsikko.. Eikö liikenteeseen kuulu muutkin kuin autot? Ja jos ajaa mp:llä tuollalailla niin enempi sitä itseä saapi varoa. Ilmeisesti kyseessä ollut motari? Ei tietenkään hyväksyttävää toimintaa minun mielestäni, mutta tuo otsikko on vaan pöljä![]()
Me kun ollaan tälläisiä jään kovia hermottomia menijöitä, voi olla vaikea ymmärtää esimerkiksi semmoista kotilokuskia, joka saa paskahalvauksen, kun ohi suhahtaa oikealta jotain. Eli saattaa tehdä tahattoman ohjasliikkeen tahi peräti painaa servot pohjaan, jolloin saattaapi menettää ajokkinsa hallinnan tai kilka naapuria, ja tilanne on silloin valmis. Eli niin niitä autoilijoita vaarannetaanJep mäki mietin et mitenhän se on vaarantanu autoilijat kun oikein KAAHANNU 143!!!! Apua!Nyt on pakko puuttua tuohon otsikkoon.. Jotenkin tuntuu ihan pöljältä tuo otsikko.. Eikö liikenteeseen kuulu muutkin kuin autot? Ja jos ajaa mp:llä tuollalailla niin enempi sitä itseä saapi varoa. Ilmeisesti kyseessä ollut motari? Ei tietenkään hyväksyttävää toimintaa minun mielestäni, mutta tuo otsikko on vaan pöljä![]()
Sen verran täytyy korjata että Kallantie ei ole motari. Nopeusrajoitus tuolla taitaa olla max. 60km/h eli kyllä tuo 143 on turhan paljon siellä.Nyt on pakko puuttua tuohon otsikkoon.. Jotenkin tuntuu ihan pöljältä tuo otsikko.. Eikö liikenteeseen kuulu muutkin kuin autot? Ja jos ajaa mp:llä tuollalailla niin enempi sitä itseä saapi varoa. Ilmeisesti kyseessä ollut motari? Ei tietenkään hyväksyttävää toimintaa minun mielestäni, mutta tuo otsikko on vaan pöljä![]()