Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo on kyllä aika hölmöä, ettei koulu ole varautunut pienempiin henkilöihin. Siellä missä minä kävin koulun oli niillä pyörään vaihdettava matalampi penkki, joka pyörään sitten aina tarvittaessa vaihdettiin (kuten omalla kohdallani, kun en mikään kamalan pitkä ole itsekään). Joudut nyt sitten vain tuon takia ajamaan pari vuotta max 25kw pyörälläUusi .orggilainen täälläkin, moro kaikille!
Kortti tuli hommattua tänään, pari fibaa tuli inssissä (pujottelun joutu ottaan uusiks, kun käväs jalka maassa viimesessä kurvissa - prkl + vilkusta tuli huomautus ajokokeessa) mut kuitenkin kunnialla läpi ja pääsi heittään pienen kunniakierroksen katsastuskonttorin pihassaKorttia on mallia väli-A, kun oon niin pikkunen eikä koululla luonnollisesti tykätty alkaa madalteleen pyöriä mua varten![]()
![]()
Pyörän hommaaminen olis toivottavasti edessä tässä syksyn/talven aikana ni ei pääse ruostuun taidot.. Sen verran tyyristä nykyään toi opiskelu, ettei viitti heittaa rahojaan ihan hukkaan![]()
Sen verran täytyy editoida, että innostus moottoripyöräkorttiin lähti jo alle 18-kesäisestä, mutta budjettia silloin ei vielä ollut ja se vaan siirtyi ja siirtyi. Nyt sitten miehen kyydissä istumisen myötä tuli viimeinen pisara kortin hankkimiseen ja budjettikin järjestyi.. Ensi keväänä loppuu kyytiläisen toimet toivottavasti!
Itsellä AB-kortti taskussa. Voi olla että muutama kaveri haluaa vastaavanlaisen kortin ensi keväänä.. Mites tuo opetuslupa on helpoin järjestää??Suosittelen kaikille lämpimästi opetusluvan hankkimista A-kortin hankintaan. Homma onnistuu samoilla kriteereillä kuin autokortinkin kanssa. Yksi kortti tänäkesänä opetettuna ja hintaa tuli kaikkineen n. 250eur. Silkkaa ryöväystä tuo B-kortin korotus AB:ksi autokouluissa. Opetusta reilun työpäivän verran ja hintaa 900eur.![]()