Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Unohtu vielä et, paljonko olisi ollut normaalisti kortin hinta? Paljon tuolla sitten säästää.. Tai tulee persnettoa jos sattuu lipsahtamaan.Omalla pyörällä ajettaessa hinta oli 430e
![]()
Katsastus maksaa sen nelisenkymppiä, katsastusmies tarkistaa lähinnä vaan pyörän paperit ja että se valkoinen kolmio on paikallaan. Ei sitä kai tarvi takasin katsastaa, mun käsittääkseni se, että se käy opetuskäyttöön, ei rajoita sen kummemmin ajamista silloin kun sitä valkoista kolmiota ei ole pyörässä kiinni.Vaatiiko tuo mitään erityistä jos omalla pyörällä ajelee? Muutakin kuin kuski kuskaamaan pyörä koululle ja takaisin..
Kyseisellä lafkalla ei ollut käytössä yli 25kw pyörää, joten hintaa en isolle A:lle saanut.Unohtu vielä et, paljonko olisi ollut normaalisti kortin hinta? Paljon tuolla sitten säästää.. Tai tulee persnettoa jos sattuu lipsahtamaan.Omalla pyörällä ajettaessa hinta oli 430e
![]()
![]()
Pistätkö linkkiä mistä löytää faktat tästä? Kiitti.Täytyy katsastaa takaisin "tieliikennekäyttöön" opetuksen jälkeen.
Omalla pyörällä suoritettaessa maksetaan 43€ katsastusasemalle jotta saat pyörän autokoulukäyttöön.Pistätkö linkkiä mistä löytää faktat tästä? Kiitti.Täytyy katsastaa takaisin "tieliikennekäyttöön" opetuksen jälkeen.
Haha, haaveiletko että byrokratia saisi noita tietoja jonnekin nettiin asti?Pistätkö linkkiä mistä löytää faktat tästä? Kiitti.Täytyy katsastaa takaisin "tieliikennekäyttöön" opetuksen jälkeen.
Pitihän tuo kysäistä, kun niin varmasti asiasi esitit ja mulla oli vain toisen käden tietoa suoraan katsastusmieheltä, joka kaverin pyörän hyväksy inssiajoon. Mutta hyvä niin, ettei tämmöisten muutoskatsastusten muutoskatsastukset ole julkista tietoa, eikä edes kaikkien katsastusmiesten tiedossa, sehän tarkoittaa sitä että homma ei ole pakollista eikä siitä mitään seuraamuksia tule. Ne maksaa ketkä jaksaa.Haha, haaveiletko että byrokratia saisi noita tietoja jonnekin nettiin asti?
Tämä siis Vantaalla viime loppukesästä, ensi käden tietoa, kun samalla kurssilla ajeli tytsy joka omalla pyörällä homman suoritti.
Dodii, A ja C teoriat suoritettuNyt odottelemaan ajotunteja.![]()
Onneks olkoon!!! Minulle sanottiin autokoululla, kun sattuu viivästymään nuo toiset teoriatunnit, ettei teoriatunnit estä ajotunteja. Ainoa vaan ettei pääse kirjallisiin kun ei ole teoriatunteja käynyt. Eli ajotunneille pääsee...Mulla vasta teoriat alkaa 17.4 ja toinen kerta heti viikonpäästä.
Sitte pääseekin jo keiloja kaatamaan...![]()