Pakkohan se on jotain kommentoida, kun tuli niin elävästi muistot mieleen viime keväältä, jolloin korttia ajoin. Mulla ei ole B:tä alla, ajoin suoraan ison A:n. En tiedä, oliko paras mahdollinen järjestys: en edes viitti muistella montako ajokertaa meni, mutta monta. Ei kaduta silti.
Käsittely meni kerralla läpi, inssi vasta tokalla. Kävin Espoossa suorittamassa niin kuin muutama muukin tähän ketjuun kirjoittanut, ja voin sanoa, että toisin kuin joku aiemmin väitti Kari vie myös B-kortittomia niille hämärille yksisuuntaisille. Perkele. Toisella kerralla mulla oli naisinssi, mutten muista enää sen nimeä. Huipputyyppi kuitenkin. (Ja sanoi heti alkajaisiksi, että joo, katoinkin jo eilen, että tällainen tapaus on tulossa. Siis autokortiton.)
Vois tietenkin ajatella, että happamia sanoi kettu jne, mutta kyllä mua vähän korpes ekan yrityksen jälkeen, kun inssi sanoi, etten muka kattonu peiliin ollenkaan, vaikka oikeasti vilkuilin niitä jatkuvasti. Seuraavalla kerralla käänsinkin sitten päätä niin perkeleesti.