• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

A-kortin suorittajat 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Levander
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Periaatteessa suoritan taas A-korttia, nyt vain intin korttia. Kaksi viikkoa kurssia takana ja teoria- ja käsittelykoe takana. Molemmat hyväksytysti. Ei ollut ihan helppo käsittelykoe, tehtäviä oli 9. Porteista ajo, väistö, jarrutus ja liikkeelle lähtö, hätäjarrutus, tukkien ylitys, hidasajo, pujottelu, lankun päällä ajo ja ojan ylitys. Nyt sitten kolmen viikon tauko kurssissa meillä ja parilla muulla yksiköllä ja sitten viikko kaupungissa ja inssi. Pala kakkua
062802jumpie_prv.gif

eilen oli ajotunti, ja pääsi ajamaan jo isolla tiellä, ajoviima tuntui tällaiselle ensikertalaiselle 100:sen vauhdissa aika kovalta, nyt sentään oppi olla puristamatta kahvoja turhaan.
ensi viikolla olisi kirjallinen,se on varmaan helppo, mutta käsittelykoe ei ehkä mene ekalla, on sen verran vaikea..
väärä asenne, kyllähän se menee ensimmäisellä kun päätät niin, ja pyydät vaikka lisää ajotunteja jos siltä tuntuu.
olet varmaan oikeassa, pitänee keskittyä tarkemmin ensi kerralla, helpottaisi jos olisi edes jonkinlaista kokemusta noista moottorilla varustetuista kaksipyöräisistä, mutta kun ei ole, onneksi sentään teoriakoe meni läpi että heilahti.

Vähän ehkä myöhässä tulee tämä, mutta mulla oli eilen just tattarisuolla inssi ja käsittely koe. Läpihän ne meni kauheasta jännityksestä huolimatta
062802jumpie_prv.gif
Ja ainakin mulle jäi hyvät fiilikset omasta inssistä.. ihan mukava ja asiallinen setä oli.

Onnea vaan taas uusille kortinomistajille!

Itse tuossa huomasin, että paperiversio vanhenee lauantaina ja yritin käydä poliisiasemalla korttia hakemassa. Siinä hommassa ei tunnin ruokatunti riittänyt edes alkuun. parikymmentä minuuttia odotin ja jono liikkui 2 ihmisen verran. Tupa täynnä odottajia... No huomenna uudestaan enemmällä ajalla.

Näin meillä Espoossa.

^No jopas, Tikkurilan gyyläkeskuksen toimistossa on oma luukku valmiita dokumentteja noutaville. Juurikin siksi ettei tarvi sen takia aikaa tuhlata jonotteluun.

Mutta hei, Espoo... ;)

Diskikselle onnea kortista!
062802jumpie_prv.gif

Itiksen kyyläkeskuksessa saa menemään helposti 30-60min vaikka luukkuja olisi auki 4 niin 3ottaa samaa kamaa sisään ja 1 eri ja niitä valmiita dokumentteja ei kukaan..

^No jopas, Tikkurilan gyyläkeskuksen toimistossa on oma luukku valmiita dokumentteja noutaville. Juurikin siksi ettei tarvi sen takia aikaa tuhlata jonotteluun.
Kyllä tuolla oma jono valmiille dokumenteille on, mutta se ei vaan tuolloin edennyt ollenkaan. Tänään aamulla oli paljon parempi onni, vaikka porukkaa oli jonottamassa paljon enemmän, pääsin kohtuullisessa ajassa noutamaan tuon kortin. Nyt on sitten ihan muovia taskussa
smile_org.gif
Eli kannattanee mennä tuonne kortin noutoon joskus muulloin kuin lounasaikaan (tutkimuksen otanta 2 käyntiä, virhemariginaali 50%)
tounge.gif

kiitos lucy ja rohkelina.
lucy: kyl se siit lähtee usko pois..sitä harjoitellessa meinas iteltäkin usko loppua. mut onneks oli ihana opettaja
cool.gif

Tuore (2vkoo vanha) kortti on taskussa. Pakolliset teoriat ja ajot + teoriakoe, käsittely ja inssi 790€.
Muuten meni hienosti, mut V***tti se inssi-äijä niin paljon et meinasin laukoo rivouksia kesken kaiken...
blush.gif
mä en voi sietää sitä et pitää suorittaa jotakin viranomaisen pällistellessä
crazy.gif

Nii ja kortti siis on iso A+BC(ennestään).

Kiitos tsemppauksesta MsNobody ja rohkelina. Mä en tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa.. miten yhden kaxpyöräsen kääntäminen voi olla niin vaikeaa  
crazy.gif
nixweiss.gif

Onneksi mulla on ihana ajo-opettaja, jolla on niin rautaset hermot ja mieletön huumorintaju, muuten tässä oltais varmaan jo luovutettu..

Kiitos tsemppauksesta MsNobody ja rohkelina. Mä en tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa.. miten yhden kaxpyöräsen kääntäminen voi olla niin vaikeaa  
crazy.gif
nixweiss.gif

Onneksi mulla on ihana ajo-opettaja, jolla on niin rautaset hermot ja mieletön huumorintaju, muuten tässä oltais varmaan jo luovutettu..
ei se niin vaikeeta ole miltä tuntuu, muistat sen katseen
smile_org.gif
tuntui se minustakin alussa ylivoimaiselle ,mut kyl se siitä lähti..kaatumisen jälkeen uutta puhtia sain vaikka pelottikin. mut päätin et prkl,miehän kortin saan.
thumbs-up.gif
ens keväänä kimpassa sitten ajelulle
sport05.gif

Back