Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos ei teoriatunteja lasketa mukaan, niin ensimmäisestä ajotunnista vajaa puolitoistaviikkoa, niin oli lappu kädessä.OHO, miten tuollaisen aikataulun saa aikaan.tänään oli ensimmäiset ajo tunnit. pari tuntia tuli päristeltyä. maanantaina ja tiistaina seuraavat ja keskiviikkona inssiedellyttäen että menee kirjalliset maanantaina läpi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oletko jo MP-alan ammattilainen ( kokemusta 10 vuotta peltopyöristä jne. ) ja opettajat ja katsastusinssi tuttuja?
Pekka
![]()
![]()
![]()
Väliluokan A-kortin ajoin tässä kuussa ja ajokoulun osuus oli 510 €. http://www.ajocenter.fi/Täällä myös yksi aloittelija ja ensimmäinen postaus tälle foorumille. Ensi viikolla pitäisi jostain autokoulusta ajat varata.
Suositelkaas Kaarina/Turku alueelta edullinen autokoulu?
HUOM kaikki kevarilla ison A:n ajonsa aloittaneet!![]()
Onko teille autokoulussa kerrottu etukäteen, että A-kortin 12 ajokertaa pitää ajaa kaikki nimenomaan isolla pyörällä? Itse aloittelin kevarilla, kun ajokokemusta ei ennen koulua pahemmin ollut, ja minulle kerrottiin, että lisätunteja minulle tulee vähäisestä ajokokemuksesta johtuen.
Nyt olen ajanut neljä ajokertaa kevarilla ja sain kuulla, että ilmeisesti laki velvoittaa ajamaan kaikki_12_ajokertaa isolla pyörällä. Eli minulla on edessä sittenkin vielä 12 ajokertaa tällä isolla pyörällä.
Jos olisin tuon tiennyt, olisin omalla pyörällä harjoitellut käsittelykokeen tehtävät jo etukäteen ennen ajotunteja ja aloittanut suoraan isolla pyörällä. Ja jos en tätä sääntöä olisi nyt keksinyt, olisin sillä kevarilla ajellut varmaan muutamia ajokertoja vielä (a=28€/kerta).
Aikamoista rahastusta, ettei kerrota etukäteen, että nämä kevaritunnit olivat ylimääräisiä tunteja ja niiden hinnat tulevat vielä kurssihinnan päälle. Sinne meni taas 112 euroa oman tyhmyyden/autokoulun huonon informointikyvyn vuoksi hukkaan! Että ketuttaa!![]()
Tuo on sitten ilmeisesti muuttunut tälle vuodelle? Itse ajoin ison A:n 2007 elokuussa - ensimmäiset neljä ajotuntia ajoin piikillä ja loput isolla pyörällä. Lisätunteja en joutunut ajamaan.Onko teille autokoulussa kerrottu etukäteen, että A-kortin 12 ajokertaa pitää ajaa kaikki nimenomaan isolla pyörällä?
Minä ajoin 2 ensimmäistä kertaa kevarilla, maikka tosin merkkasi ne normi tunneiksi. Joten riippuupa opettajasta miten merkkaa se että hyväksytäänkö ne ison aan ajotunneiksi vai ei...HUOM kaikki kevarilla ison A:n ajonsa aloittaneet!![]()
Onko teille autokoulussa kerrottu etukäteen, että A-kortin 12 ajokertaa pitää ajaa kaikki nimenomaan isolla pyörällä? Itse aloittelin kevarilla, kun ajokokemusta ei ennen koulua pahemmin ollut, ja minulle kerrottiin, että lisätunteja minulle tulee vähäisestä ajokokemuksesta johtuen.
Nyt olen ajanut neljä ajokertaa kevarilla ja sain kuulla, että ilmeisesti laki velvoittaa ajamaan kaikki_12_ajokertaa isolla pyörällä. Eli minulla on edessä sittenkin vielä 12 ajokertaa tällä isolla pyörällä.
Jos olisin tuon tiennyt, olisin omalla pyörällä harjoitellut käsittelykokeen tehtävät jo etukäteen ennen ajotunteja ja aloittanut suoraan isolla pyörällä. Ja jos en tätä sääntöä olisi nyt keksinyt, olisin sillä kevarilla ajellut varmaan muutamia ajokertoja vielä (a=28€/kerta).
Aikamoista rahastusta, ettei kerrota etukäteen, että nämä kevaritunnit olivat ylimääräisiä tunteja ja niiden hinnat tulevat vielä kurssihinnan päälle. Sinne meni taas 112 euroa oman tyhmyyden/autokoulun huonon informointikyvyn vuoksi hukkaan! Että ketuttaa!![]()
Soittelin tänään tuonne ja teoriatunnit olisivat parin viikon päästä. Inssiajosta sanoivat että taitaa mennä juhannuksen tienoille, on niin paljon ruuhkaaVäliluokan A-kortin ajoin tässä kuussa ja ajokoulun osuus oli 510 €.
...No jo ois aikakin Herraa nähdä muuallakin kun mettässä möyrimässä.... Hopi hopi ... nyt hommaat sen A:n ....täs nyt mietitään muutaman päivänvoimalla et mennääkö suorittaa tuo A-lisenssi 12.5 alkavalle kurssille
. ainakin jonkin verran riipasee mut kerranhan se vain
, on meinaa pirun kallista näköjään tänäpäivänä tuo yks kirjain läpykkään , ku vertaa mitä se aikoinaan on maksanut
.![]()