Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko Petskulla inssi 14.4? Ja laokin oppilas... Eli tattarisuolla nähdään... Et saatana naura jos en saa korttia...Yep yep.
Nyt jos kaikki menee putkeen, niin maanantai iltana liittyy liikenteen sekaan yksi tavan talipää. Toivotaan parasta, ja peljätään pahinta. (sitä että se saa oikeasti kortin?)![]()
![]()
Näin on.Onko Petskulla inssi 14.4? Ja laokin oppilas... Eli tattarisuolla nähdään... Et saatana naura jos en saa korttia...Yep yep.
Nyt jos kaikki menee putkeen, niin maanantai iltana liittyy liikenteen sekaan yksi tavan talipää. Toivotaan parasta, ja peljätään pahinta. (sitä että se saa oikeasti kortin?)![]()
![]()
![]()
Älä sitä jarrutusta pelkää, pelkää sitä pujottelua! Mulla ainakin jarrutus onnistuu lähes puoleen siitä matkasta. Mä pyrin saamaan vikat ajot kans ens viikolle ja lapun kouraan niin pääsee mopoa metsästämään!Näin on.Onko Petskulla inssi 14.4? Ja laokin oppilas... Eli tattarisuolla nähdään... Et saatana naura jos en saa korttia...Yep yep.
![]()
![]()
12.20 olisi aika.
Elä sääkään sit naura mulle jos olen turvallani siellä jarrutussessioiden jälkeen.
Sitten näät miten "iso" mies itkee, ja kiroo, ja heittää kypärän jonkkaan.![]()
![]()
Spänkjuu ja tsemppiä sulle kanssa.Älä sitä jarrutusta pelkää, pelkää sitä pujottelua! Mulla ainakin jarrutus onnistuu lähes puoleen siitä matkasta. Mä pyrin saamaan vikat ajot kans ens viikolle ja lapun kouraan niin pääsee mopoa metsästämään!Näin on.Onko Petskulla inssi 14.4? Ja laokin oppilas... Eli tattarisuolla nähdään... Et saatana naura jos en saa korttia...Yep yep.
![]()
![]()
12.20 olisi aika.
Elä sääkään sit naura mulle jos olen turvallani siellä jarrutussessioiden jälkeen.
Sitten näät miten "iso" mies itkee, ja kiroo, ja heittää kypärän jonkkaan.![]()
![]()
![]()
Tsemiä Petsku ja Viltsu!![]()
Eli tuo päivämäärä on se milloin nopeudet nousee. Sen lisäksi vaaditaan ajovarusteet käsittely- ja ajokokeeseen.1.8 taisi olla päivä jolloin tuon 40 -> 50km/h muutoksen pitäisi tulla.
Taitaa mennä niin että pitää olla teoriat suoritettu, ajokorttilupahakemus täytetty, maksettu ja hyväksytty, jonka jälkeen pystyy varaamaan ajan teoriakokeeseen ja pääsee sen suorittamaan. Eli kun on kaikki tehty: a) lupapaperi jätetty, b) donitsirahat Poliisille maksettu, c) Poliisisetä tai -täti käsitellyt paperin, d) teoriatunnit käyty => varaa aika teoriakokeeseen ja käy arpomassa yksi-risti-kaksi tehtävät oikein. Poliisilta ei luvan käsittelystä tule mitään tietoa, mutta kun soittelet katsastuskonttorille tai missä niitä kokeita pidetäänkin, niin sieltä näkevät onko kaikki edellytykset teoriakokeeseen pääsylle täytetty, sitä ennen eivät aikaa anna. Ja se koe on sitten naurettavan helppo, sitä ei kannata jännittää.Pitääkö tietoni paikkansa että heti kun teoriatunnit on suoritettu niin sen teoriakokeen voi mennä suorittamaan alta pois, ennenkuin edes koko motoa on nähty livenä?
Minkälaisella aikataululla olette pystyneet korttinne suorittamaan?