• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

A-kortin hankinta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ShadowC2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

A-kortin hankinta - tuliko A-kortti kylkiäisenä mukana?

• Tuli aikoinaan autokortin mukana "ilmaiseksi"

Ääniä: 0 0,0%
  • Ajoin piikkikortin ja sitä kautta nyt ajellaan

Ääniä: 0 0,0%
  • Ajoin A-kortin myöhemmin aikuisiällä autokortin jo saatuani

Ääniä: 3 100,0%

• Ääniä yhteensä
    3
Nyt olisi vähän karkeampi ikähaarukka äänestys, itse ajoin piikkikortin vuonna -90 ja sen ansiosta on nyt lupa ajella myös isommilla pyörillä.

Kotilokortin mukanahan tuo jo tuli "ilmaiseksi"
biggrin.gif
Ja kun tänäkesänä vasta on eka ajokausi & eka mp => lienen aikas potentiaalinen riskikuljettaja - iäkäs (?) ensimotoristi
lookaround_orig.gif

Pyöräkortti tuli ajeltua melko tasan 4 vuotta sitten. Nyt eka kesä oman pärrän omistajana menossa.
smile_org.gif

Mites olis vaihtoehto: tarkoituksella B- /BC-kortin ohella?
wink.gif

Ainakin itselle räpsähti ABC kertalinttuulla...
lookaround_orig.gif

16 vuotiaana tuli aloitettua kortillinen moottoripyöräily, eli silloisella ajotutkinnolla on lupa ajaa vieläkin!

062802moto_prv.gif

033102bebe_1_prv.gif

Juu ... kaikki tuli yhellä kertaa.
wink.gif

Se oli sitä aikaa, kun miehet oli rautaa ja laivat puuta .. hii o hoi ...
tounge.gif

Nykyään iso maha, eturauhanen ja hidas järki alkavat haitata elämänmenoa.
.. huoh ...
shaun.gif

Kyllähän tuo A tuli aikanaan korttiin lahjana...  
blush.gif

#######################

Pakko on nyt kaikkien eri foorumeissa käytyjen keskustelujen jälkeen lisätä ja painottaa, että en saanut sitä ilmaiseksi. Maksoi se saatanasti mummoja jo silloin.

Koulussa piti kayda, ensin muutama kuukaus harjotustunnuksilla, ja nyt ihan kunnollinen A
cool.gif

B kortti 18 vuotiaana ja vuosihan oli -94.
A:n ajoin muutaman vuoden vanhempana, kun äiti ei enää rajoittanut harrastuksia...

Pyöräkortti tuli ajettua pari vuotta sitten pyöräkuumeen noustessa..
withstupid.gif
, kun en aikanani jo ajanut kevarikorttia. No nyt on ainakin oppi paremmassa muistissa
cool.gif

Myöhästyin kai parilla vuodella siitä että olisin saanut B:n kylkiäisenä A:n. Nyt keväällä korjasin puutteen.  
062802moto_prv.gif

Justiinsa tossa ajelin Been ja Ceen kaveriksi sen Aan. Mä olen sitä ikäluokkaa, että kaikki kortit pitää/piti ajaa erikseen... Mitään lahjakortteja ei enää ole mun aikana jaettu...(mopoa tosin sain ilman korttia ajella silloin joskus..)

niin vanha, iso maha, letkeä mieli, kyyninen asenne, humoristinen kalakatus, että AAA tuli Been kanssa, tosin
kt oli pari vuotta aiemmin, ja pikku eee tuli kylkiäisenä joskus 90-luvulla.

a1 tuli aikoinaan ajeltua, sen jälkeenhän ISO aa tullu tomaattisesti. Niin, ja B kortin yhdeydessä piti C tietty ajaa, kun rekalla on niin kiva pelotella aut*ilijoita
wink.gif
Ajattelin vielä deeykkösen ajella. "Linja-aut*ssa on tunnelmaa, linja-aut*ssa matka katkeaa"
biggrin.gif

Mulla on se ainoo ja oikee keskustelunavaaja eli lahja A
tounge.gif
:Dja oon vieläpä pirulainen iloinen siitä
baaa.gif

Kt-llä aloitettiin muistaakseni -90.

Ruojat veivät pahvikorttini ajaessani sitten B:n lisäksi
veryangry.gif

Back