• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

9R vaihtui Gixxeriin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ron Jeremy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Säätörullalla saa säädettyä kahvan etäisyyttä stongasta.
Kiitoksia
smile_org.gif
Saiskohan sitä säätämällä sen kahvan ottaamaan lähempää kiinni (siis kytkimen).[/QUOTE]
Vastataas vielä tohon toiseenkin kytkinkysymykseen, pienellä viiveellä...

Eikös tollasessa K1:ssä ole vaijerikytkin? Jos muistikuvat pitää paikkaansa, niin vaijerin kytkinkahvan puoleisessa päässä pitäisi olla säätö. Säätömutteria ruuvaamalla saat muutettua kytkimen irroituskohtaa. Jos säätö on tapissa, niin viittais siltä, että levyt alkaa olla loppu.

Kiitoksia
smile_org.gif
Saiskohan sitä säätämällä sen kahvan ottaamaan lähempää kiinni (siis kytkimen).

Eikös tollasessa K1:ssä ole vaijerikytkin? Jos muistikuvat pitää paikkaansa, niin vaijerin kytkinkahvan puoleisessa päässä pitäisi olla säätö. Säätömutteria ruuvaamalla saat muutettua kytkimen irroituskohtaa. Jos säätö on tapissa, niin viittais siltä, että levyt alkaa olla loppu.[/QUOTE]
Joo kun rullasin säätökiekkoa niin tuli kahva lähemmäksi ja nyt on huomattavasti helpompi ja kevyempi vaihtaa vaihteita. Ottaa myös aikaisemmin kiinni. Kait mä totuin siinä poliisipärrässä siihen että kytkinkahva on kuin velttokyrpä. Kieltämättä jos miettii poliisisetiä pärränpäällä 8-12tuntia vuorossaan ja kytkintä saa hampaa irvessä käyttää niin voisi jännetupentulehdus olla ammattitauti.
Olen jo oppinut löytämään vapaankin ilman suurempia etsimisiä
idea3.gif

On se vaan hirveä tykki toi K1
buttrock.gif
mulla on vielä piikkiä pienempi eturatas. Se vähän vituttaa kun nopeusmittari näyttää yli 10kmh liikaa
Musta tuntuu muuten ettei se ohjausiskari pane hanttiin yhtään. Pitänee vissiin ne öljyt vaihtaa, mikäli iskarin sisällä on edes enää mitään
crazy.gif
Jotenkin tuntui levottomalta keula kun eilen lahdenmotarilla vähän kokeilin
tounge.gif

Kiitoksia
smile_org.gif
Saiskohan sitä säätämällä sen kahvan ottaamaan lähempää kiinni (siis kytkimen).

Eikös tollasessa K1:ssä ole vaijerikytkin? Jos muistikuvat pitää paikkaansa, niin vaijerin kytkinkahvan puoleisessa päässä pitäisi olla säätö. Säätömutteria ruuvaamalla saat muutettua kytkimen irroituskohtaa. Jos säätö on tapissa, niin viittais siltä, että levyt alkaa olla loppu.
Joo kun rullasin säätökiekkoa niin tuli kahva lähemmäksi ja nyt on huomattavasti helpompi ja kevyempi vaihtaa vaihteita. Ottaa myös aikaisemmin kiinni. Kait mä totuin siinä poliisipärrässä siihen että kytkinkahva on kuin velttokyrpä. Kieltämättä jos miettii poliisisetiä pärränpäällä 8-12tuntia vuorossaan ja kytkintä saa hampaa irvessä käyttää niin voisi jännetupentulehdus olla ammattitauti.
Olen jo oppinut löytämään vapaankin ilman suurempia etsimisiä
idea3.gif

On se vaan hirveä tykki toi K1
buttrock.gif
mulla on vielä piikkiä pienempi eturatas. Se vähän vituttaa kun nopeusmittari näyttää yli 10kmh liikaa
Musta tuntuu muuten ettei se ohjausiskari pane hanttiin yhtään. Pitänee vissiin ne öljyt vaihtaa, mikäli iskarin sisällä on edes enää mitään
crazy.gif
Jotenkin tuntui levottomalta keula kun eilen lahdenmotarilla vähän kokeilin
tounge.gif
[/QUOTE]
Jos ohjaus iskarissa kunnon öljyt niin ei kyllä ravistele. Mulla ainaskaan.

Back