• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

999s Turun joupilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja b_tommi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tollanen alkoi polttelemaan suhteellisen vakavasti!!

Omasta olis jo välirahatkin sovittuna... Tietääkö joku ko. yksilön ja mitä noista 999:stä pitäis ekana kattoa kun on kauppoja hieromassa?

Toi on tuotu saksasta. Huoltokirja on täydellinen.

Nätiltä se ainakin näytti, kun kävin liikkeessä morjestamassa kaveria.
thumbs-up.gif

Eikös tuo pyörä muuttunut huomattavasti noihin aikoihin, kannattaa varmistaa vuosimalli. Takahaarukasta taisi ainakin tunnistaa vai muistanko omiani?

Eikös tuo pyörä muuttunut huomattavasti noihin aikoihin, kannattaa varmistaa vuosimalli. Takahaarukasta taisi ainakin tunnistaa vai muistanko omiani?
Tuohan on perusjuttu ostettaessa käytettyä, eli runkonumerosta tarkistetaan mikä on oikea mallivuosi: Molemmat Ducatit mitä olen ostanut on oikeasti olleet ylivuotisia.

Muistaakseni runkonumeron 10. numero kertoo sen, ja 2001 alkaen numero on suoraan sama kuin vuosi, eli 1=2001, 2=2002 jne.

Mitä tuo tarkoittaa? Kohta 5v vanha mopo ja noin vähän kilometrejä... Oleelliset kysymykset: milloin edellinen huolto on ollut? onko hihnat vaihdettu joskus?
Minulla tulee kesässä ajoa 2-3tuhatta, kun perhe ja duuni vie oman aikansa (70tuhatta vuodessa autossa vie jo ajohaluja pois...) ja rakentaminenkin pitäisi saada joskus lopeteltua - eli ei välttämättä ollenkaan "epäilyttävät" kilometrit.

Alkoi hieman kaivelemaan.

Taitaa olla kyseessä ylivuotinen faceliftattu yksilö. Keula ja takaswingi vaihdettu. 2005 mallisessa 999S:ssä pitäisi olla mm. radiaalikiinnitteiset jarrusatulat edessä. Runko pitäisi olla punainen, ei harmaa.

Onhan tuossa jo aihetta tinkimiseen. Ei nuo erot siitä pyörästä huonoa tee.

2005 999S
New for 2005

Mitä tuo tarkoittaa? Kohta 5v vanha mopo ja noin vähän kilometrejä... Oleelliset kysymykset: milloin edellinen huolto on ollut? onko hihnat vaihdettu joskus?
Minulla tulee kesässä ajoa 2-3tuhatta, kun perhe ja duuni vie oman aikansa (70tuhatta vuodessa autossa vie jo ajohaluja pois...) ja rakentaminenkin pitäisi saada joskus lopeteltua - eli ei välttämättä ollenkaan "epäilyttävät" kilometrit.
En tarkoittanutkan epäillä kilometrimäärääejä, vaan huoltojen ajankohtia. "huoltokirja täydellinen" voi tarkoittaa sitä, että on tehty 1tkm ja 10tkm huollot, mutta jos ne on tehty joskus 2005-2006... ja sen jälkeen ei välttämättä yhtään mitään.

Alkoi hieman kaivelemaan.

Taitaa olla kyseessä ylivuotinen faceliftattu yksilö. Keula ja takaswingi vaihdettu. 2005 mallisessa 999S:ssä pitäisi olla mm. radiaalikiinnitteiset jarrusatulat edessä. Runko pitäisi olla punainen, ei harmaa.

Onhan tuossa jo aihetta tinkimiseen. Ei nuo erot siitä pyörästä huonoa tee.

2005 999S
New for 2005
Luulen, että mulla ei ole enää tinkaamisen varaa =)

Olen kyllä suhteellisen lähellä sitä tilannetta, et toi mopo on mun omistuksessa tuotapikaa!

Turusta rahtaus Mikkeliin ja jos se on sellanen, ku on sovittu niin se on sit kädenpuristusta vailla selvä homma.

Kyllä se punanen runko + radiaalijarrut sopis omaan simmuunki paremmin, mutta kait se on nyt tyydyttävä pieneen kompromissiin... ne on kuitenkin itelle vain esteettisiä juttuja ja se runko on suhteellisen helppo vetästä punaseksi jos se rupee hirveesti rassaamaan!

Hitto että tätä tallin vaihtoa on odotettu! Ei sillä, et Aprilia huono on mutta aina olen tollasta 999s:ää kuolannu
inlove.gif

Eikös joku täällä aiemmin maininnut, että Ducati teki muutamia noita uudempia 999:jä vanhaan (väriltään) runkoon mutta uudella swingillä. Eli tuollaisia hybridejä olisi ollut siinä siirtymävaiheessa vanhakoppaisesta uuteen?

nixweiss.gif

En tarkoittanutkan epäillä kilometrimäärääejä, vaan huoltojen ajankohtia. "huoltokirja täydellinen" voi tarkoittaa sitä, että on tehty 1tkm ja 10tkm huollot, mutta jos ne on tehty joskus 2005-2006... ja sen jälkeen ei välttämättä yhtään mitään.
jos en ihan väärin muista niin huollot oli tehty 1tkm, 6tkm ja 10tkm kohdilla... Ajoista en tiedä, mut kohta sen näkee ku mopo siirtyy lännestä itään.

Toivon itekki, et remmit olis laitettu tässä lähiaikoina ettei tarttis niitä heti vaihtaa...

Itseäkin alannut noi Ducatit lämmittämään ja syytä en kyllä tiedä et miksi.Jotenkin niissä on sitä jotain.Desmosedicin kun saisi niin
inlove.gif
mutta köyhänä tyydyn kyllä 1098 Bayliss replicaankin.

Mulla on 999S 2006 ja olen sitä mieltä, että se on aliarvostettu Ducatien joukossa. Mahtava alusta, jarrut ja muotoilu kaikissa yksityiskohdissa kuten jalusta, t-kappaleet, mittaristo, jalkatapit,...paljon kalliimmin tehty kuin nykyiset 848/1098/1198. Kaikki toimii harmoonisesti. Etuhampin laitoin 14 ja kiihtyvyys parani huomattavasti.
En ole tuommoisella vanhemmalla mallilla ajanut, mutta ainakin 2006 S on helmi ja niitä saa edullisesti ulkomailta.
Omaan laitoin kisakatteet ja otin lamput ym. pois. Onhan se kauniimpi ilman niitä lampunreikiä katteessa, mutta löytyy niitäkin joyka tykkäävat kun se eroaa muista.

Back